Gå til innhold

Dere som har prøvd trekantsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde med oss en ekstra mann en gang. Han runpulte dama mi, var utrolig opphissende å se på. Ble så kåt at jeg hadde sex med henne tre ganger dagen etterpå. 

Anonymkode: 4a233...e86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du fantasere om det så skal du bare gjøre det. Kipt å gå rundt å skule ha gjort men det ble aldri noe av.

Vi drømmer vel litt alle og en av oss tror jeg 😊

• Liker 2
Skrevet

Drømmen min er og få bli med et par på sex også. Eller en mann med oss 😊 virker så opphissende å være to menn m ei dame 😉

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det høres mere ut som homser jeg... kunne aldri elsket med tre gutter.

Anonymkode: f2958...2bb

Dere høres jo ut som homser ja, men ikke noe galt i det altså!

Skrevet

Hvorfor er  du redd for å prøve med ei dame ?

Anonymkode: f2958...2bb

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse, samt svar til dette.

-Saraby, mod.

• Liker 2
  • 5 år senere...
Skrevet

3 kant være spennende. Vi har møtt en ung gutt første gang. Varte ikke så lenge den økta. Så møtte vi ei dame noen ganger. Deilig å se damene slikke, kline og befølt hverandre. Vi har også møtt noen par med blanda resultat.

Håper å møte ei dame i nærmeste fremtid så vi kan ha trekant igjen.

Anonymkode: cd947...c74

Skrevet

Bare å bruke fantasien, det gjorde jeg og exen og venninna hennes de gangene vi hadde trekant. 

Skrevet
spinnwild skrev (På 7.8.2011 den 10.15):

Jeg har hatt jgg, i sandwich. Sugde og runket de litt først, samtidig. De byttet ikke hull, da jeg bestemte hvem som fikk hvilket hull pga størrelse :P Han ene kom inni og han andre kom på ryggen min.

Jeg har også prøvd jjg, hvor vi var to jenter som tok oss av gutten (og hverandre); og jjj hvor vi bare hadde moro med hverandre.

Jeg synes det var spennende med trekantsex, men vil aldri gjøre det sammen med noen jeg har følelser for.

Du.. <Spinnwild>...jeg bare tenkte at det i hvert fall i det minste.. var verdt å nevne det... sånn for ordens skyld lissom..    Greia er det at.. ut i fra min lille research.. Så fant jeg ikke ut at du på noen som helst måte.. hadde noen følelser for meg.. ;)

Skrevet

Vi har en fast dame i slutten av tretti årene som kommer på besøk når vi har barnefri. I begynnelsen bar det bare hun og jeg som hadde sex, mens han så på. Men nå er vi blitt så trygge på hverandre at vi alle har sex sammen.🤩

Anbefales kun for dem som er trygge på hverandre og kan kommunisere om alt fra sex til følelser.

Anonymkode: e3264...158

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet (endret)

Sexdating i Norge - https://finnsex.no Er man ute etter en seriøs side så kan jeg faktisk anbefale Finnsex! Jeg kan si jeg hadde vel en bra erfaring der.

Endret av natekleeess

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...