Gjest Nysgjerrig Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Heisan, jeg er bare litt nysgjerrig på hvordan dere gjør under trekantsex:) så til jentene;hvilken variant har du prøvd ut ? 2 gutter+jente el motsatt? når du har prøvd 1 jente og 2 gutter hadde du en i munnen og en i fitta samtidigt? Bytta de på hulla? Fikk de komme i munnen el fitta el spruta de over kroppen din? Og til gutta; du som har hatt trekant med 2 jenter ; ble du sugd av begge 2 samtidig? Var det vanskelig å tilfredstille begge to ? Kjente du stor forskjell på trangheten på fittene? hvor fikk du sprute sæden din? Og så til begge kjønn; syns dere at det var verdt å prøve ut trekantsex ? Selv har jeg veeeldig lyst å pøve det ut men tør ikke å spørre dama.
spinnwild Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Jeg har hatt jgg, i sandwich. Sugde og runket de litt først, samtidig. De byttet ikke hull, da jeg bestemte hvem som fikk hvilket hull pga størrelse Han ene kom inni og han andre kom på ryggen min. Jeg har også prøvd jjg, hvor vi var to jenter som tok oss av gutten (og hverandre); og jjj hvor vi bare hadde moro med hverandre. Jeg synes det var spennende med trekantsex, men vil aldri gjøre det sammen med noen jeg har følelser for. 1
Gjest "gjest" Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Skal man være med på en trekant, bør man være gjesteartisten. 4
spinnwild Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 (endret) Skal man være med på en trekant, bør man være gjesteartisten. Eller alle tre single. Personlig har jeg hatt hovedsakelig med fuckfriends, for da er man allerede komf med hverandre og kjenner hverandres kropper litt. Endret 7. august 2011 av spinnwild
Gjest Stine Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Har hatt trekant 1 gang, hvor jeg og kjæresten hadde sex med ei annen jente. Vi var ganske fulle alle sammen, så det ble litt tøys og tull. Stakkars gutten min som nesten ikke fikk være med, hehe... Jeg har vel alltid vært ganske nysgjerrig på andre jenter, så jeg syntes det var kjempespennende å ha sex med ei annen jente. Vi kjente henne nesten ikke, og det var positivt. Hadde aldri klart å gjort det med noen jeg omgås ofte med... Neineinei Hvertfall, jeg slikket henne mens kjæresten tok meg bakfra. Var vel mest slik det gikk for seg, såvidt jeg husker, haha 1
Gjest Stine Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 Skal man være med på en trekant, bør man være gjesteartisten. Det trenger man ikke være. Jeg og kjæresten har hatt trekant med ei annen jente, han fikke pule henne og jeg går ikke og tenker noe over det. Det var helt greit for meg. Men så dyttet jeg ham raskt unna også da, for jeg ville ha henne for meg selv, haha
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #8 Skrevet 8. august 2011 Var full begge gangene Det skjedde ikke så mye egentlig. Vi var 2 jenter + en gutt begge gangene Men han fingra oss begge samtidig mens jeg og hu tok litt på hverandre.... Også pulte han oss en og en mens jeg og hu fortsatte å ta på hverandre lol. Andre gangen så fingra vi hverandre litt mens den andre pulte. Og klinte litt innimellom. Skulle gjerne ønske at jeg fikk gjort litt mer med hun jenta, men som sagt så var vi fulle begge to, og begge gangene skjedde det bare sånn tilfeldig egentlig Så jeg turte liksom ikke prøve meg på henne xD Kunne gjerne tenkt meg å 'showe' litt for gutten xD (det var samme jenta begge gangene btw )
Gjest K&S Skrevet 8. august 2011 #9 Skrevet 8. august 2011 Har hatt trekant med min samboer 6 ganger. 3 ganger var verdt forsøket og 3 ganger helt fantastisk!! Det er som vanlig sex med nye partnere, ikke like himmelsk hver gang... Vår erfaring er best med en jente til, da det er mer gøy at alle tenner på alle i akten. (Men dette tror jeg er veldig individuelt) Samtidig kan jentene holde hverandre i gang de gangene gutten trenger en liten naturlig pause. Utrolig sexy når jentene ligger i 69 eller i "misjonær" og bytte penitrasjon og sider. Anbefaler også å kjøpe inn noen morsomme leketøy som dobbeldildo, små vibratorer, strap-on (kanskje ikke første gangen).. Tror det viktigste er at alle tre er klare for å slippe seg løs, at man snakker åpent om hva man ønsker og hvor grensene går.. Blir det ikke helt det man så for seg, så hva gjør vel det.. Tips til dere par som ønsker dette: Spør en jente dere kjenner litt, men ikke en nær venninne. Det er ganske mange single jenter som kan tenke seg en hyggelig aften med oppvartning og seksuell utforskning med dere!! 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #10 Skrevet 8. august 2011 Det er ikke alle jenter som er biseksuell.. 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #11 Skrevet 8. august 2011 Jeg er jente, og vil absolutt ha trekant med to gutter. men tror jeg vil ha med en annen jente og en gutt og. Er jeg da helt heterofil?
Gjest K-pax Skrevet 8. august 2011 #12 Skrevet 8. august 2011 Du kan absolutt være 100 % heterofil selv om du seksuelt tenner på det samme kjønn. Får du følelser eller ønsker en kjæreste av samme kjønn er du heterofil eller eventuelt bifil. 1
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2011 #13 Skrevet 8. august 2011 Du kan absolutt være 100 % heterofil selv om du seksuelt tenner på det samme kjønn. Får du følelser eller ønsker en kjæreste av samme kjønn er du heterofil eller eventuelt bifil. Kunne ikke sagt det bedre selv. Høres 100% logisk ut.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #14 Skrevet 8. august 2011 Jeg har hatt MMK trekant. Hadde vel alle kombinasjoner: vaginal/oral, anal/oral, anal/vaginal. Vi kom begge i munnen hennes.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #15 Skrevet 9. august 2011 Du kan absolutt være 100 % heterofil selv om du seksuelt tenner på det samme kjønn. Får du følelser eller ønsker en kjæreste av samme kjønn er du heterofil eller eventuelt bifil. Jeg mener ikke at jeg tenner på jenter, det gjør jeg ikke. Men det hadde vært litt spennende å ha trekant med ei jente til og en gutt. Vet ikke om jeg tørr da, men det hadde vært litt spennende. Men trekant med to gutter sier jeg ikke nei til om jeg får muligheten. 2
twilight01 Skrevet 9. august 2011 #16 Skrevet 9. august 2011 (endret) D kan oppstå mye sjalusi som man ikke er forberedt på om man er i et forhold og tar med seg en 3djepart...... så tenk nøye gjennom d Endret 3. september 2011 av twilight01 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #17 Skrevet 9. august 2011 Har hatt mmf trekant. Jeg og en kamerat var på bytur midt i uken, og når det stengte på byen slo det oss at vi skulle invitere oss selv på nachspiel hos ei felles venninne. Så vi reiste hjem til henne, banket på vinduet og ble sluppet inn. Vi hadde våre baktanker med å besøke henne og det viste seg at hun var med på leken. Hun sugde meg mens kameraten min fingret og slikket henne, så stilte hun seg på alle fire og jeg entret henne bakfra. Kameraten min fikk så en sugejobb før vi byttet plass. Flere stillinger ble prøvd og vi byttet jevnlig på å knulle henne. Til slutt stod vi gutta side om side og kom i munnen hennes samtidig. Vi har begge knullet henne etterpå, men det ble med den ene trekanten. En vakker dag håper jeg på mff-trekant. 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #18 Skrevet 9. august 2011 Jeg skal snart ha trekant sammen med kjæresten min og en kamerat av han. Gleder meg! 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #19 Skrevet 9. august 2011 Skal man være med på en trekant, bør man være gjesteartisten. Ettersom du aldri har hatt trekant selv, så trenger du ikke å spekulere i hvordan en trekant bør være. 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #20 Skrevet 9. august 2011 Å, jeg har så lyst på trekant! Noen som blir med? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå