Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen synske her? Jeg er veldig nysjerrig, og har lyst til å snakke med en. Håper på seriøse svar her inne :)

Skrevet

For meg blir det omtrent som å spørre etter romvesen. Er det noen romvesen her?

Hvordan kan du forvente seriøse svar til et så useriøst tema?

• Liker 4
Skrevet

"Ekerilar": Det å IKKE tro at det finnes klarsynte blir like dumt som å ikke tro at det finnes liv på andre planeter. Tviler på du er klar over hvor stort universet er?

Ring en klarsynt da vettu, hvis du tør.

Prøv f.eks. Alma (er å finne på div. nettsteder). Regner med du svarer at det blir for dyrt, men det viser i så fall hvor lite intr. du er i å finne det ut.

Trådstarter: Du kan også prøve å åpne opp for dine egne evner :-) Det kan hjelpe med f.eks. meditasjon. Og for det første - tro på deg selv, ikke bry deg om det som er "alment kjent" (eller rettere sagt ikke) i lille Norge. Klarsynte evner er helt naturlig for mange.

• Liker 3
Skrevet

"Ekerilar": Det å IKKE tro at det finnes klarsynte blir like dumt som å ikke tro at det finnes liv på andre planeter. Tviler på du er klar over hvor stort universet er?

Prøv f.eks. Alma (er å finne på div. nettsteder). Regner med du svarer at det blir for dyrt, men det viser i så fall hvor lite intr. du er i å finne det ut.

Det blir nok to helt ulike ting.

Nei, jeg ringer ikke til noen synske. Og du vet hvorfor. Fordi det koster penger! Og dessuten er det bare svindel uansett. Slik fungerer ikke virkeligheten.

Skrevet

Trådstarter: Du kan også prøve å åpne opp for dine egne evner :-) Det kan hjelpe med f.eks. meditasjon. Og for det første - tro på deg selv, ikke bry deg om det som er "alment kjent" (eller rettere sagt ikke) i lille Norge. Klarsynte evner er helt naturlig for mange.

Klarsynt er vel bare en som ser klart på tingene?

Jeg regner meg som klarsynt.

Men å tillegge det synskhet(fremtidsrettet) er jo bare tull. Ingen kan se inn i fremtiden. Det har jo ikke skjedd ennå.

Tippe fremtiden derimot, det er noe annet.

• Liker 1
Skrevet

Tobben70: Det som har skjedd er at mange har sett i framtiden utallige ganger gjennom tiden og det har vist seg å stemme :-) Men dette med klarsynthet handler jo i hovedsak om å vite ting som er utenfor din rekkevidde dersom du ikke har åpnet for disse evnene. Før i tiden ble dette kalt trolldom og magi, og man ønsket å utslette de som hadde disse evnene pga religion og maktkorrupsjon, ser dessverre noe av det samme henger igjen i dag.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tobben70: Det som har skjedd er at mange har sett i framtiden utallige ganger gjennom tiden og det har vist seg å stemme :-)

Selvfølgelig. Noe annet ville vært umulig! Men se på alle de som gjetter og spår om fremtiden, og de tar feil! Skulle bare mangle at noen få en gang i blant klarer å gjette riktig. Hver dag så gjetter milliarder av mennesker på milliarder av fremtidige hendelser. Noen av disse gjettingene viser seg å stemme.

Dersom det du sier er sant, så er det mulig å måle det. Frem til nå har ingen klart å måle disse evnene, selv om det er mye penger å hente dersom man klarer det! Problemet for alle slike svindlere er at forsøkene skjer under kontrollerte forhold, og da er det ingen som får til noe som helst.

Endret av Ekerilar
  • Liker 3
Skrevet

Tobben70: Det som har skjedd er at mange har sett i framtiden utallige ganger gjennom tiden og det har vist seg å stemme :-) Men dette med klarsynthet handler jo i hovedsak om å vite ting som er utenfor din rekkevidde dersom du ikke har åpnet for disse evnene. Før i tiden ble dette kalt trolldom og magi, og man ønsket å utslette de som hadde disse evnene pga religion og maktkorrupsjon, ser dessverre noe av det samme henger igjen i dag.

Eg vil gjerne sjå GOD dokumentasjon på at dette har skjedd MANGE ganger før...

Skrevet

Er klarsynt,ser helst det jeg ikke vil se.Får innimellom kontakt med personer som ikke er her lenger.

Skrevet

Er klarsynt,ser helst det jeg ikke vil se.Får innimellom kontakt med personer som ikke er her lenger.

Interessant!

Fortell mer...

Skrevet

Jeg har aldri regnet meg som klarsynt, men jeg drømte om hendelsene 22. juli natt til fredagen det skjedde på, jeg drømte dessverre at jeg var gjerningsmannen, og først om bomben og så om utøya. Det var rart å se bildene fra utøya dagen etterpå. Moren til en venninne av søstera mi drømte om 9/11 uker eller en uke(husker ikke helt) før det skjedde. Tanta mi drømte at hun skulle på bussen sammen med en venninne men de ble nektet pga venninnen manglet noe id osv osv(husker ikke hele denne historien), og så skjedde eksakt hva hun hadde drømt en mnd senere. Snåsamannen visste jo om Kennedyskytingen på forhånd. Jeg tror mange mennesker kan ha glimt av klarsynthet, og enkelte har HELT klart disse spesielle evnene.

• Liker 1
Skrevet

Og så glemte jeg å ta med at en gang for mange år siden når noe helt forferdelig skjedde med meg så drømte venninnen min i norge om det, jeg var i usa og dette var før mobiltelefoner, og hun spydde neste dag pga drømmen var så ekkel, og så neste dag fikk hun vite hva som hadde skjedd, som var det som hun hadde drømt.

Skrevet (endret)

Jeg har aldri regnet meg som klarsynt, men jeg drømte om hendelsene 22. juli natt til fredagen det skjedde på, jeg drømte dessverre at jeg var gjerningsmannen, og først om bomben og så om utøya. Det var rart å se bildene fra utøya dagen etterpå. Moren til en venninne av søstera mi drømte om 9/11 uker eller en uke(husker ikke helt) før det skjedde. Tanta mi drømte at hun skulle på bussen sammen med en venninne men de ble nektet pga venninnen manglet noe id osv osv(husker ikke hele denne historien), og så skjedde eksakt hva hun hadde drømt en mnd senere. Snåsamannen visste jo om Kennedyskytingen på forhånd. Jeg tror mange mennesker kan ha glimt av klarsynthet, og enkelte har HELT klart disse spesielle evnene.

Bullshit. Det er alt for lett å komme i ettertid og påstå det tullet du serverer her. For meg virker det langt mer troverdig at hodet ditt har blitt så fylt av utøya, at du har drømt senere at du var der, at du var gjerningsmannen osv. Også har hodet ditt spilt deg et puss, og nå tror du plutselig at du drømte det på forhånd. Hvis jeg var deg ville jeg stolt mindre på hjernen. Det er ikke et pålitelig instrument hva hukommelse gjelder.

Og så glemte jeg å ta med at en gang for mange år siden når noe helt forferdelig skjedde med meg så drømte venninnen min i norge om det, jeg var i usa og dette var før mobiltelefoner, og hun spydde neste dag pga drømmen var så ekkel, og så neste dag fikk hun vite hva som hadde skjedd, som var det som hun hadde drømt.

Hvis jeg skulle bli overbevist av det ville jeg vært direkte lettlurt.

Det du bør tenke på med disse historiene dine er at de ikke fungerer i kontrollerte forsøk. Hvorfor ikke det mon tro? De fungerer kun når du forteller dem i ettertid, uten at noen kan sjekke hva som egentlig skjedde.

Endret av Ekerilar
  • Liker 4
Annonse
Skrevet

Vet du hva stakkars stakkars ekerilar, det er AKKURAT pga sånne som deg at jeg såvidt gadd å poste de tingene jeg har postet, jeg drømte om utøya DAGEN FØR/NATT TIL da det skjedde, og da det skjedde sa jeg til alle at det var rart fordi jeg drømte det inatt. Jeg har ikke NOE SOM HELST behov for å imponere noen med synskhet eller klarsynte drømmer, da ville jeg ikke postet som anonym på et nettforum. Sånne som deg er så TOTALT HJERNEVASKET at jeg faktisk angrer på at jeg fortalte om dypt personlige ting for å bli utsatt for BARNSLIG hets fra sånne som deg, joda jeg følte egentlig bare for litt ekstra oppmerksomhet idag og diktet opp alt sammen så jeg kunne gjøre meg interessant, lykke til videre med det fattige åndslivet ditt A4 inni den godt gjenspikra boksen din.

• Liker 5
Skrevet

Vet du hva stakkars stakkars ekerilar, det er AKKURAT pga sånne som deg at jeg såvidt gadd å poste de tingene jeg har postet, jeg drømte om utøya DAGEN FØR/NATT TIL da det skjedde, og da det skjedde sa jeg til alle at det var rart fordi jeg drømte det inatt. Jeg har ikke NOE SOM HELST behov for å imponere noen med synskhet eller klarsynte drømmer, da ville jeg ikke postet som anonym på et nettforum. Sånne som deg er så TOTALT HJERNEVASKET at jeg faktisk angrer på at jeg fortalte om dypt personlige ting for å bli utsatt for BARNSLIG hets fra sånne som deg, joda jeg følte egentlig bare for litt ekstra oppmerksomhet idag og diktet opp alt sammen så jeg kunne gjøre meg interessant, lykke til videre med det fattige åndslivet ditt A4 inni den godt gjenspikra boksen din.

Det eg finner misteksomt med slike som deg, er at det alltid blir fortalt om desse drømmene ETTER at ting har skjedd. Aldri før...

• Liker 3
Skrevet

Jeg har _veldig_ ofte déjà vu drømmer. Altså, mens noe skjer så får man følelsen at dette har man opplevd før, og man vet akkurat hva personen skal si/hva du kommer til å gjøre/hva som kommer til å skje. For meg kommer slike ting ofte på bittesmå unyttige ting (kan være så enkelt at jeg sitter på dataen). Men om det er noe overnaturlig over déjà vu, eller om det bare er hjernen som lurer deg har jeg aldri researchet.

Tror forresten ikke noe på synske, selv om jeg gjerne ville oppsøkt en for en cold reading, in the name of science ;)

Gjest Consensio
Skrevet

Det finnes ingen bevis for eller mot klarsynthet. Istedenfor å rakke ned på de som tror eller de som ikke tror, så syns jeg man heller burde la vær å kommentere.

Jeg kaller meg ikke klarsynt, fordi jeg ikke kan få slike syn på "kommando". Det kommer bare når det kommer, ingenting jeg rår over.

Jeg "så" bl.a. en kraftig ulykke som vi var innblandet i når vi var ute å kjørte en gang. Ba mannen min kjøre inn til siden, med en gang han stoppet langs veien, så kom det kjørende en bil i høy hastighet rundt svingen, i vårt kjørefelt. Hadde vi ligget i den filen, så hadde det vært en kraftig front mot front. Han kjørte i ca 90km/t forbi oss.

Mannen min tror ikke på slikt, er skeptiker til beinmargen, men han har enda ikke klart å finne ut hvordan jeg kunne "se" dette, da dette var før en sving og med tett skog på begge sider av veien så så jeg ikke lengre enn til svingen.

Har hatt flere slike "syn" hvor jeg eller noen jeg kjenner garantert hadde blitt alvorlig skadet eller muligens dødd dersom jeg ikke hadde advart dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...