Gjest Setareh Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Det spørs;) Iranere som bor i Norge er vel de beste:P
Gjest henriett3 Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Kjenner en norsk iraner.. Han er ultrasøt og kjempesnill! Når jeg ringer han, bruker han å si "sherra?" når han tar telefonen. Ler meg ihjel hver gang fordi han sier det på en sånn gebrokkent norsk måte, mens han egentlig snakker dialekt
Gjest Badabing Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 Jeg har bare møtt hyggelige iranere her i Norge. Åpne og gjestfrie mennesker.
solange_paulsen Skrevet 7. august 2011 #8 Skrevet 7. august 2011 Hvorfor spør du? er det noe spesielt du vil vite? er du iraner? 2
FantasDick Skrevet 7. august 2011 #9 Skrevet 7. august 2011 Jeg synes alle de jeg har møtt har vært flotte mennesker! Har mange iranere i slekta mi (inngiftet), bl.a annet stefaren min.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #10 Skrevet 8. august 2011 Hvorfor spør du? er det noe spesielt du vil vite? er du iraner? Hva mener du? Noe galt med spm mitt? Nei jeg er ikke iraner til din informasjon.
SmallTalk Skrevet 8. august 2011 #11 Skrevet 8. august 2011 De jeg er borti i løpet av dagen er ihvertfall greie.
altflyter Skrevet 8. august 2011 #12 Skrevet 8. august 2011 Kjenner bare en, og hun er veldig hyggelig, men sliter med mattradisjonene hennes:)
SmallTalk Skrevet 8. august 2011 #13 Skrevet 8. august 2011 Kjenner bare en, og hun er veldig hyggelig, men sliter med mattradisjonene hennes:) Kan jeg spørre hvorfor? Jeg har nemlig ikke lagt merke til noen sære mattradisjoner hos de jeg har vært borti.
Cata Skrevet 8. august 2011 #14 Skrevet 8. august 2011 Kjenner ikke så mange, men han som jeg gikk på skole med var iallfall en hyggelig fyr.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #15 Skrevet 8. august 2011 De iranerne jeg kjenner i Norge er i hvert fall bra folk, hyggelige, utadvente og ganske vestlige. Venner av meg som har vært i Iran har snakket varmt om gjestfriheten der, så jeg har et positivt inntrykk. Men antar det er et rimelig delt samfunn, hvor ikke alle er like trivelige... En del av de som bor her er jo oppegående politiske flyktninger. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #16 Skrevet 8. august 2011 De iranerne jeg kjenner i Norge er i hvert fall bra folk, hyggelige, utadvente og ganske vestlige. Venner av meg som har vært i Iran har snakket varmt om gjestfriheten der, så jeg har et positivt inntrykk. Men antar det er et rimelig delt samfunn, hvor ikke alle er like trivelige... En del av de som bor her er jo oppegående politiske flyktninger. I motsetning til...?
Gjest Thessie! Skrevet 9. august 2011 #17 Skrevet 9. august 2011 (endret) Jeg kjenner egentlig ikke noen iranere bortsett fra en. Han er ihvertfall en av de hyggeligste, morsomste og utadvendte personene jeg kjenner! Og inntrykket mitt av andre iranere som jeg bare vet hvem er, er omtrent det samme. Men det finnes sikkert iranere som er det stikk motsatte av denne beskrivelsen også.. Edit: skrivefeil Endret 9. august 2011 av Thessie!
JizzInMyPants Skrevet 9. august 2011 #18 Skrevet 9. august 2011 (endret) Kjente ei jente i barndommen som var fra Iran, og det bodde en familie med noen eldre barn i nærheten som var fra Iran... De der var det ikke mye positivt å si om, hun jenta jeg kjente var ei skikkelig kranglekjerring, og den nevnte familien oppfylte vel en god del av fordommene man har til innvandrere. Men fikk en nabofamilie fra Iran noen år senere, de er verdens mest fantastiske mennesker Endret 9. august 2011 av JizzInMyPants
solange_paulsen Skrevet 9. august 2011 #19 Skrevet 9. august 2011 Hva mener du? Noe galt med spm mitt? Nei jeg er ikke iraner til din informasjon. Hvorfor galt? Bare når noen spør noe så det må være en grunn for det, og nemlig det ville jeg vite ) Kjenner flere gutter og noen jenter fra iran (alle er studenter). de guttene er alle snille (nemlig). Mens jenter er litt skravlete og selvopptatte. De sier selv at det er på grunn av kvinne situasjon i Iran. Men etter min menning går det av og til over grensen med snak om rettigheter. For det blir for det meste snak om deres rettigheter, mens andres rettigheter glemmes bort. Forstår selvølgelig at dette ikke er en generell tendens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå