AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Noen andre enn meg som har tatt litt godt i med godterispisinga i kveld? Og har ørlite grann vondt i samvittigheten? Kom igjen, ikke la meg være ensom i min sukkerrus!
AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Er kjmpemett, har spist aaaaalt for mye
Gjest HunterLady Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 Jeg drikker rødvin hvis det er noe trøst i det
AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #5 Skrevet 6. august 2011 Noen andre enn meg som har tatt litt godt i med godterispisinga i kveld? Og har ørlite grann vondt i samvittigheten? Kom igjen, ikke la meg være ensom i min sukkerrus! I kveld ?? Pingle. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #6 Skrevet 6. august 2011 Pingle? Å nei du, etter i kveld kan ingen kalle meg pingle hva godterispising angår! Jeg vurderer å gjemme all emballasjen til mannen kommer hjem... Rødvin? Nei, ingen trøst. Der finner du mange fine antioksidanter, jeg har fått i meg tilnærmet null av den sorten. Hva har dere spist da, dere som er så mette? Jeg deler mine synder dersom dere gjør det
AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #7 Skrevet 6. august 2011 Jepp, her forsvant en hel pose med sørlandschips fordi de ikke hadde jordbær på kiwi.
momo Skrevet 6. august 2011 #8 Skrevet 6. august 2011 Har desverre spist for mye hele sommeren. Eller sefølgelig hatt bra dager og, men flere dårlige enn bra. Så har nok lagt på meg 2 kg i sommer, og jeg som skulle gå ned 10 kg.
inlovewith Skrevet 6. august 2011 #9 Skrevet 6. august 2011 På lørdager gir jeg meg selv lov til å skeie ut litt:) En dag i uka må da være greit;)
Redbull Skrevet 6. august 2011 #10 Skrevet 6. august 2011 Skulle virkelig ønske jeg kunne gi deg selskap i sukkerrrusen din, men idag var huset skrapa for snop!!!!!!! :( har så lyst på sjokolade og nøtter at jeg holder på å klikke!!
Redbull Skrevet 6. august 2011 #11 Skrevet 6. august 2011 På lørdager gir jeg meg selv lov til å skeie ut litt:) En dag i uka må da være greit;) Enig, vi skal leve også!
AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #12 Skrevet 6. august 2011 Dagen min begynte veldig bra. En skål havregryn med rosiner og ekstra lett-melk,dereter trening. Kom hjem,helte i meg en Yt med kakao-smak jeg fant i kjøleskapet..Men oppå kjøleskapet,sto godis-skåla fra fredag... Need i say more? Deretter dro jeg i bursdag til min bror.Mamma hadde laget sine berømte koteletter , som jeg selvfølgelig overspiste meg på. Så kom mammas berømte sjokoladekake frem på bordet..need i say more? Etter at ungene var lagt, fant jeg frem en film , og en pose Smash + tortilla ships...need i say more? Drakk brus hjem til mamma også, det gjør jeg så og si aldri ellers. Glad jeg trente idag, så ikke samvittigheta mi er helt svart,bare mørkegrå YOU ARE NOT ALONE
cardigan Skrevet 7. august 2011 #13 Skrevet 7. august 2011 Begynte lørdagen med sunn frokost og spinning så gikk alt bare nedover etter det! Spiste ett horn, to sjokolader, to skåler is og en halv pose tortilla chips. Så gale har det ikke vært før må legge til at TR er på besøk ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå