Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre enn meg som har tatt litt godt i med godterispisinga i kveld? Og har ørlite grann vondt i samvittigheten? ;)

Kom igjen, ikke la meg være ensom i min sukkerrus!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er kjmpemett, har spist aaaaalt for mye :fnise:

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg drikker rødvin hvis det er noe trøst i det ;)

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre enn meg som har tatt litt godt i med godterispisinga i kveld? Og har ørlite grann vondt i samvittigheten? ;)

Kom igjen, ikke la meg være ensom i min sukkerrus!

I kveld ??

Pingle. :popcorn:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pingle? Å nei du, etter i kveld kan ingen kalle meg pingle hva godterispising angår! Jeg vurderer å gjemme all emballasjen til mannen kommer hjem...

Rødvin? Nei, ingen trøst. Der finner du mange fine antioksidanter, jeg har fått i meg tilnærmet null av den sorten.

Hva har dere spist da, dere som er så mette? Jeg deler mine synder dersom dere gjør det ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, her forsvant en hel pose med sørlandschips fordi de ikke hadde jordbær på kiwi. :snurt:

Skrevet

Har desverre spist for mye hele sommeren. Eller sefølgelig hatt bra dager og, men flere dårlige enn bra. Så har nok lagt på meg 2 kg i sommer, og jeg som skulle gå ned 10 kg.

Skrevet

På lørdager gir jeg meg selv lov til å skeie ut litt:) En dag i uka må da være greit;)

Skrevet

Skulle virkelig ønske jeg kunne gi deg selskap i sukkerrrusen din, men idag var huset skrapa for snop!!!!!!! :( :( har så lyst på sjokolade og nøtter at jeg holder på å klikke!!

Skrevet

På lørdager gir jeg meg selv lov til å skeie ut litt:) En dag i uka må da være greit;)

Enig, vi skal leve også! :)

AnonymBruker
Skrevet

Dagen min begynte veldig bra. En skål havregryn med rosiner og ekstra lett-melk,dereter trening. Kom hjem,helte i meg en Yt med kakao-smak jeg fant i kjøleskapet..Men oppå kjøleskapet,sto godis-skåla fra fredag... Need i say more?

Deretter dro jeg i bursdag til min bror.Mamma hadde laget sine berømte koteletter , som jeg selvfølgelig overspiste meg på. Så kom mammas berømte sjokoladekake frem på bordet..need i say more?

Etter at ungene var lagt, fant jeg frem en film , og en pose Smash + tortilla ships...need i say more?

Drakk brus hjem til mamma også, det gjør jeg så og si aldri ellers.

Glad jeg trente idag, så ikke samvittigheta mi er helt svart,bare mørkegrå :P

YOU ARE NOT ALONE :klemmer:

Skrevet

Begynte lørdagen med sunn frokost og spinning så gikk alt bare nedover etter det! Spiste ett horn, to sjokolader, to skåler is og en halv pose tortilla chips. Så gale har det ikke vært før :P må legge til at TR er på besøk .... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...