Gjest Poirot Skrevet 23. november 2003 #1 Skrevet 23. november 2003 Noen som har erfaring med peeling powder fra Kanebo? Hvordan gjør man, og virker det?
Gjest Ethereal Skrevet 24. november 2003 #2 Skrevet 24. november 2003 Silk Peeling Powder er en av mine favorittpeelinger. Jeg har tørr og tynn hud, og vanlige peelinger tåler jeg ikke så godt. Denne er et pulver som skal blandes med vann og masseres inn i fuktet ansikt. Det skummer litt. La det gjerne tørke på huden før du vasker det av. Peelingen har ikke korn, men virker ved hjelp av enzymer. På samme måte virker Daily Microfoliant fra Dermalogica. Den er dyrere i innkjøp (545,- for 76gr i flaske, mens Kanebo koster ca 420,- for 40gr), men lønner seg fordi flasken er større. Dermalogica kan du kjøpe på nett til ca 40% rabatt; jeg betalte ca 350,- for min i juni. Anbefales på det varmeste!
Gjest Poirot Skrevet 24. november 2003 #3 Skrevet 24. november 2003 Hvor mye vann blander jeg med, da? Har også tørr hus, og fikk ne prøve av en sminkør jeg kjenner. Høres jo virkelig ut som noe for meg!
Gjest Ethereal Skrevet 24. november 2003 #4 Skrevet 24. november 2003 Jeg heller bare litt pulver oppi en litt våt håndflate, og påfører dette på vått ansikt. Hvis det blir for tørt, kan du bare ha på litt mer vann. Virkelig et no-fuss produkt, jeg kommer ikke til å kjøpe annen peeling. Men du burde vurdere Dermalogica i stedet, spesielt pga prisen. Ellers er de to så godt som identiske. Det påstås at Daily Microfoliant kan brukes daglig, men selv har jeg kuttet ned til annenhver dag nå om vinteren. Huden har tross alt en beskyttelsesbarriere som skal opprettholdes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå