Nybegynner 2009 Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Lillejenta har begynt å reise seg, går rundt alt og er ikke lenge før hun slipper seg. Jeg leter etter sko i størrelse 17. Sliter med å finne det. Noen som har noen tips??? Jeg er klar over at alle mener hun ikke trenger sko før hun faktisk går, men nå skal hun snart starte i barnehagen, og da kan hun ikke være ute med tøfler på seg...
AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Men har de ikke det i alle barneskobutikker da? Vet ikke hvor du bor, men hvis du bor i Oslo anbefales Agnar Hagen i Bogstadveien og Grensen Sko i Grensen 12.
Nybegynner 2009 Skrevet 6. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2011 De fleste butikker starter de på str 18. Men tusen takk for tips, da skal jeg ta meg en tur inn til byen!!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Jeg sliter med det samme, bortsett fra at jeg leter etter str. 16. Har tråla Oslo etter gode sko i den str. men alle skobutikkene har ikke mindre enn 18. De henviser til de baby-pynteskoene man får kjøpt på HM. kappahal o.l.
Dizzy Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 (endret) www.brandos.no har en del sko i str 17. Endret 7. august 2011 av Dizzy
Aftensol Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Hva med sånne: http://www.stonz.no/ vi brukte sånne i begynnelsen, de er sikkert ikke så grei å ha på seg når det er 20 grader ute, men ellers er de veldig praktisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå