Gå til innhold

Dokumentar på TLC og Discovery om terroraksjonen i oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var noen som sa at det skal være dokumentar på discovery om terroraksjonen i oslo i morgen...men finner det ikke i programmet.

Er det noen her inne som vet om det kan stemme?

I såfall, så har vi Viasat og de har jo selvsagt ikke discovery. Går det an å finne på nett en plass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Info :)

Edit: Jeg leste visst ikke hovedinnlegget godt nok, men jeg antar man kan se den på nett.. Mest sannsynlig etter at programmet er sendt. Men nettstedet man kan se det på er jeg usikker på :)

Endret av UnderCover
Gjest snoopy_93
Skrevet

Mener å huske at det skal være en dokumentar på TLC også :)

Skrevet

Ja glemte å nevne at jeg så en reklame om at det skulle være på TLC også...men finner ikke det i programmet heller.

Og har ikke den kanalen heller selvsagt.

Skrevet

Info :)

Edit: Jeg leste visst ikke hovedinnlegget godt nok, men jeg antar man kan se den på nett.. Mest sannsynlig etter at programmet er sendt. Men nettstedet man kan se det på er jeg usikker på :)

se der ja, takk skal du ha :)

ja det kommer sikkert mest sannsynlig etter at det er sendt på tv.

Gjest Thessie!
Skrevet (endret)

Det skal begynne en på nrk1 snart hvis jeg ikke tar helt feil? Tror det begynner 21.50

Endret av Thessie!
Skrevet

Det skal begynne en på nrk1 snart hvis jeg ikke tar helt feil?

Jo kl 21.50 står det at det skal være en dokumentar, men får ikke til å lese info`en.

Skrevet

Så nettopp at de skal sende på nrk nå 21.50 ja :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dokumentaren sendes i dag klokken 21.00 på TLC og vil bli vist på Discoverys kanaler. Du må ha en av disse for å få tilgang til programmet på tv: http://www.tlcnorge.no/hvordan-faa-tilgang-paa-kanalen

Den blir nok tilgjengelig på nettet etter at den er sendt :) Det er også mulig å se den norske dokumentaren på nrk.no

Skrevet

Det kommer også en dokumentar på TV2 i morgen rundt 22 (husker ikke nøyaktig tidspunkt).

AnonymBruker
Skrevet

Kl. 21 på Discovery Channel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...