MarianneE Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 I sverige kjøpte vi en pose med kebabkjøtt. Nå har jeg lurt ganske lenge; Hva gjør jeg med dette kjøttet, altså... Hva serverer jeg til det? Ris&salat? Pitabrød, kebabdressing og salat? Stekte potetbåter og rømme? Noen som har en idè??
Gjest imli Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Eg har i alle fall brukt pitabrød, kebabdressing, salat, tomat, agurk og mais
UnderCover Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 I pitabrød med salat og hvitløksrømme er det nam nam. Du kan jo lage deg en hjemmelaget rullekebab? Hva med bernaise, salat og pomfrites? Nå fikk jeg og lyst på kebabkjøtt
Frk Midnattsol Skrevet 6. august 2011 #4 Skrevet 6. august 2011 (endret) Ååå, dette pleier vi å kjøpe mye av i Sverige, og har funnet vår favoritt. Vi pleier å steike det sammen med oppskjært paprika, vårløk/purreløk, litt frisk chili - og det vi eventuelt måtte ha i kjøleskapet. Litt ekstra krydder kan vi også ha i Vi bruker ikke pitabrød, men heller ris. Som saus bruker jeg å blande Creme Fresh og sånn rød chilisaus. Smaker det til passelig styrke, og har den kald på..... Synes dette er en helt grei hverdagsmiddag, og enkelt, greit og kjapt å lage til Endret 6. august 2011 av Frk Midnattsol
MarianneE Skrevet 7. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2011 Ååå, dette pleier vi å kjøpe mye av i Sverige, og har funnet vår favoritt. Vi pleier å steike det sammen med oppskjært paprika, vårløk/purreløk, litt frisk chili - og det vi eventuelt måtte ha i kjøleskapet. Litt ekstra krydder kan vi også ha i Vi bruker ikke pitabrød, men heller ris. Som saus bruker jeg å blande Creme Fresh og sånn rød chilisaus. Smaker det til passelig styrke, og har den kald på..... Synes dette er en helt grei hverdagsmiddag, og enkelt, greit og kjapt å lage til å... det hørtes utrolig godt ut!!!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 I pitabrød med salat, agurk, mais, tomat, løk og dressing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå