Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sverige kjøpte vi en pose med kebabkjøtt.

Nå har jeg lurt ganske lenge; Hva gjør jeg med dette kjøttet, altså... Hva serverer jeg til det?

Ris&salat?

Pitabrød, kebabdressing og salat?

Stekte potetbåter og rømme?

Noen som har en idè??

Skrevet

Eg har i alle fall brukt pitabrød, kebabdressing, salat, tomat, agurk og mais :)

Skrevet

I pitabrød med salat og hvitløksrømme er det nam nam. Du kan jo lage deg en hjemmelaget rullekebab? :)

Hva med bernaise, salat og pomfrites?

Nå fikk jeg og lyst på kebabkjøtt :spise:

Skrevet (endret)

Ååå, dette pleier vi å kjøpe mye av i Sverige, og har funnet vår favoritt. Vi pleier å steike det sammen med oppskjært paprika, vårløk/purreløk, litt frisk chili - og det vi eventuelt måtte ha i kjøleskapet. Litt ekstra krydder kan vi også ha i :jepp:

Vi bruker ikke pitabrød, men heller ris. Som saus bruker jeg å blande Creme Fresh og sånn rød chilisaus. Smaker det til passelig styrke, og har den kald på.....

Synes dette er en helt grei hverdagsmiddag, og enkelt, greit og kjapt å lage til :jepp:

Endret av Frk Midnattsol
Skrevet

Ååå, dette pleier vi å kjøpe mye av i Sverige, og har funnet vår favoritt. Vi pleier å steike det sammen med oppskjært paprika, vårløk/purreløk, litt frisk chili - og det vi eventuelt måtte ha i kjøleskapet. Litt ekstra krydder kan vi også ha i :jepp:

Vi bruker ikke pitabrød, men heller ris. Som saus bruker jeg å blande Creme Fresh og sånn rød chilisaus. Smaker det til passelig styrke, og har den kald på.....

Synes dette er en helt grei hverdagsmiddag, og enkelt, greit og kjapt å lage til :jepp:

å... det hørtes utrolig godt ut!!!

AnonymBruker
Skrevet

I pitabrød med salat, agurk, mais, tomat, løk og dressing

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...