straamann Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 (endret) Hadde sex på første rad under Kvelertak-konsert Jmf. artikkelen over: Er det bare jeg som reagerer på holdningene til paret og ikke minst Kvelertak-vokalistens utsagn? Hvorfor må man på død og liv ligge sammen på konsert, hva er det man prøver å bevise? Hvorfor synes festivalledelsen dette "bare er morsomt"? Og hva så om Kvelertak får rett i sine våte drømmer om at et barn ble unnfanget på første rad på deres konsert... hvilke foreldre vil det få? Jeg er så jævla lei av at media stadig kommer med artikler der man mellom linjene leser: "Sex i ekstreme former er veien til et lykkelig liv"! Selvsagt føler man seg lykkelig etter å ha fått orgasme, men om resten av livet bare er kaos og intriger kommer man ganske fort ned på jorda igjen. Endret 6. august 2011 av straamann 5
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 (endret) Enig med deg, straamann. Jeg hadde dessuten ikke blitt særlig begeistret om noen rundt meg hadde satt i gang med sånne aktiviteter midt oppi en konsert som jeg ville ha med meg på skikkelig vis. Respektløs, ryggradsløs og egoistisk oppførsel overfor artistene (selv om de sa noe annet), publikum OG seg selv. Endret 6. august 2011 av Margareth 3
straamann Skrevet 6. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2011 Respektløs, ryggradsløs og egoistisk oppførsel overfor artistene (selv om de sa noe annet), publikum OG seg selv. Man kan jo lure på om det i det hele tatt hadde vært mulig for Kvelertak å klage på dette? Kunne de gjort noe annet enn "å le"? De hadde sannsynligvis blitt hånet av fansen og media. Det er ikke akkurat populært å "kritisere" seksuell aktivitet av noe slag nå om dagen, man risikerer jo å bli stemplet som fundamentalistisk kristen med en gang. (egoistisk)Sex = ungdomskilden = evig liv = idealet for mennesker i vårt samfunn. Å ha sex på konsert har etter mitt syn ingenting med frihet og modighet å gjøre. Det er en feig måte å skaffe seg oppmerksomhet på, og på ingen måte erotisk og fredelig i tråd med f.eks hippie-idealene. 4
Gjest anonym mann Skrevet 6. august 2011 #6 Skrevet 6. august 2011 Man kan jo lure på om det i det hele tatt hadde vært mulig for Kvelertak å klage på dette? Kunne de gjort noe annet enn "å le"? De hadde sannsynligvis blitt hånet av fansen og media. Det er ikke akkurat populært å "kritisere" seksuell aktivitet av noe slag nå om dagen, man risikerer jo å bli stemplet som fundamentalistisk kristen med en gang. (egoistisk)Sex = ungdomskilden = evig liv = idealet for mennesker i vårt samfunn. Å ha sex på konsert har etter mitt syn ingenting med frihet og modighet å gjøre. Det er en feig måte å skaffe seg oppmerksomhet på, og på ingen måte erotisk og fredelig i tråd med f.eks hippie-idealene. Helt enig med deg stråmann! Vel talt! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå