Gjest anonym Skrevet 6. august 2011 #1 Del Skrevet 6. august 2011 Hei. Høres sikkert rart ut dette men kunne tenke meg å prøve støvletter som går opp til knærne men ikke med høye heler, mener da stiletthel. Er det andre gutter her inne som gjør noe sånnt. Å hva mener dere folk flest om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #2 Del Skrevet 8. februar 2013 Kjæresten min og jeg har ofte støvletter på oss når vi har sex. Knehøye, lårhøye, med og uten hæl. For oss blir dette en ekstra tenning på lik linje med et hvilket som helst annet fetisj-plagg. Anonym poster: 46ca9e23277929c112fd2d8056cc5fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #3 Del Skrevet 8. februar 2013 Hei. Høres sikkert rart ut dette men kunne tenke meg å prøve støvletter som går opp til knærne men ikke med høye heler, mener da stiletthel. Er det andre gutter her inne som gjør noe sånnt. Å hva mener dere folk flest om det. Jeg antar, siden du skriver innlegget i kategorien "seksualitet", at dette er noe du kunne tenke deg å prøve når du har sex? Jeg er mann, og har en fetish for støvletter. Og jeg tror jeg må være verdens heldigste fordi jeg har en kjæreste som lar meg ha på støvletter når jeg måtte ønske det. Det hender også at hun har på seg støvletter når vi har sex, og ja - det gir en ekstra tenning. Mitt råd er i grunnen bare: kjør på. Dersom du får mulighet, og det er noe begge liker, så er det jo ingen grunn til å ikke gjøre det. Anonym poster: 46ca9e23277929c112fd2d8056cc5fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 18. februar 2013 #4 Del Skrevet 18. februar 2013 http://www.orion-erotikk.no/ De har støvletter for menn..altså i store størrelser, har jeg sett Synes det er utrolig kult! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #5 Del Skrevet 19. februar 2013 http://www.orion-erotikk.no/ De har støvletter for menn..altså i store størrelser, har jeg sett Synes det er utrolig kult! Det hadde vert kult å bli "tvunget" inn i en slik butikk sammen med ei domina og måtte ha på seg støvelettene på vei hjem. Hadde blitt heftig sex garantert. (Jeg er mann foresten). Anonym poster: 46ca9e23277929c112fd2d8056cc5fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 19. februar 2013 #6 Del Skrevet 19. februar 2013 Hah... vell, nå vet du hvor du kan gå for å finne de da gjenstår det bare å finne en herskerinne.. LOL 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian_S Skrevet 19. februar 2013 #7 Del Skrevet 19. februar 2013 Hah... vell, nå vet du hvor du kan gå for å finne de da gjenstår det bare å finne en herskerinne.. LOL Deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 20. februar 2013 #8 Del Skrevet 20. februar 2013 Deg? HAHAHAHAHA. Det hadde vært meget kjedelig for deg, tror jeg. Dessuten er jeg nok herskerinnen til noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #9 Del Skrevet 20. februar 2013 Sykt.......ikke noe annet å si om dette. Likestillinga har gått over stokk og stein og mange av oss mannfolk er blitt ganske femi Anonym poster: 9a796db488e05d5727c159fe77ee8250 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 20. februar 2013 #10 Del Skrevet 20. februar 2013 http://www.orion-erotikk.no/ De har støvletter for menn..altså i store størrelser, har jeg sett Synes det er utrolig kult! Jeg ønsker meg thigh high boots (over knærne) med høye hæler! Men det må til en stor størrelse da.... Og det skal være skikkelige damestøvletter altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #11 Del Skrevet 20. februar 2013 Sykt.......ikke noe annet å si om dette. Likestillinga har gått over stokk og stein og mange av oss mannfolk er blitt ganske femi Anonym poster: 9a796db488e05d5727c159fe77ee8250 Stemmer det. Jeg ble også bitt av femibassillen for noen år tilbake. Det startet med at en venninne av meg spurte sånn litt på spøk om hvordan jeg ville se ut om jeg prøvde på meg skjørtet hennes. Av en eller annen grunn så gjorde jeg det, og jeg syntes det var ganske digg. Så etter det begynte jeg å vanke mer og mer sammen med henne og venninnene hennes, gikk på shopping sammen og delte hemmeligheter osv. Jeg ble en av jentene på en måte da. Og når de snakket om kjekke menn så begynte jeg å like dem mer og mer også, så nå er jeg blitt homo faktisk. Sånn kan det gå. Mann Anonym poster: 9c5c3394838f4542539abaa3516e5015 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #12 Del Skrevet 20. februar 2013 Stemmer det. Jeg ble også bitt av femibassillen for noen år tilbake. Det startet med at en venninne av meg spurte sånn litt på spøk om hvordan jeg ville se ut om jeg prøvde på meg skjørtet hennes. Av en eller annen grunn så gjorde jeg det, og jeg syntes det var ganske digg. Så etter det begynte jeg å vanke mer og mer sammen med henne og venninnene hennes, gikk på shopping sammen og delte hemmeligheter osv. Jeg ble en av jentene på en måte da. Og når de snakket om kjekke menn så begynte jeg å like dem mer og mer også, så nå er jeg blitt homo faktisk. Sånn kan det gå. Mann Anonym poster: 9c5c3394838f4542539abaa3516e5015 Haha! For en fantastisk flott historie. Jeg elsker den, kanskje fordi jeg kjenner meg selv litt igjen i den Anonym poster: 71e9adc6a40f21c4f68554c1d3a51e76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 20. februar 2013 #13 Del Skrevet 20. februar 2013 Stemmer det. Jeg ble også bitt av femibassillen for noen år tilbake. Det startet med at en venninne av meg spurte sånn litt på spøk om hvordan jeg ville se ut om jeg prøvde på meg skjørtet hennes. Av en eller annen grunn så gjorde jeg det, og jeg syntes det var ganske digg. Så etter det begynte jeg å vanke mer og mer sammen med henne og venninnene hennes, gikk på shopping sammen og delte hemmeligheter osv. Jeg ble en av jentene på en måte da. Og når de snakket om kjekke menn så begynte jeg å like dem mer og mer også, så nå er jeg blitt homo faktisk. Sånn kan det gå. Mann Anonym poster: 9c5c3394838f4542539abaa3516e5015 Haha. 'Sånn kan det gå' - den var god 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 20. februar 2013 #14 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg synes det er helt greit at menn skal få være feminine. I forholdet jeg er i, er nok jeg mere mann enn kjæresten min og det fungerer knallbra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 20. februar 2013 #15 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg synes det er helt greit at menn skal få være feminine. I forholdet jeg er i, er nok jeg mere mann enn kjæresten min og det fungerer knallbra. Godt å høre! Jeg er mann og liker å være feminin innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 20. februar 2013 #16 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg synes det er helt greit at menn skal få være feminine. I forholdet jeg er i, er nok jeg mere mann enn kjæresten min og det fungerer knallbra. Er han helt streit også?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 20. februar 2013 #17 Del Skrevet 20. februar 2013 Er han helt streit også?? Han er 100% hetro Altså, han er veldig mann da, det skal han ha. Men noen av de typiske kvinne og mann rollene, har vi på en måte byttet på. Kanskje jeg som er litt mere mann enn kvinne da, iallefall på noen pungter. Haha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edderkoppdame Skrevet 20. februar 2013 #18 Del Skrevet 20. februar 2013 he he, jeg må le når jeg ser for meg dere uskikkelige grisegutter i høye støvletter. Ris på rumpen skulle dere hatt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 20. februar 2013 #19 Del Skrevet 20. februar 2013 he he, jeg må le når jeg ser for meg dere uskikkelige grisegutter i høye støvletter. Ris på rumpen skulle dere hatt! Ja vi menn liker mye rart. Og det er veldig spennende å ta et skritt inn i damenes verden vet du edderkoppdame, bruke høye støvletter og dameklær. En streng kvinne hadde også vært spennende! Kan hende rumpen min trenger litt ris også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #20 Del Skrevet 22. februar 2013 Sykt.......ikke noe annet å si om dette. Likestillinga har gått over stokk og stein og mange av oss mannfolk er blitt ganske femi Anonym poster: 9a796db488e05d5727c159fe77ee8250 Hehe. Så fint at du inkluderer deg selv ved å skrive: "... Mange av oss mannfolk...". Dette er nok ikke en sjelden form for fetisjisme, gjerne i kombinasjon med BDSM. Det er jo en uskyldig ting som ikke er til skade for andre. Da er det vel bare å kjøre på. Anonym poster: 46ca9e23277929c112fd2d8056cc5fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå