AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Jeg er 22 år, trener regelmessig både utholdenhet og styrke. Veier 53,5 kg, så det sier seg selv at jeg ikke har den største muskelmassen, men har markerte muskler i lår, legger og armene.. MEN ikke magen. Føler at det aldri blir bra! Har timeglassfigur, og "plages" med de såkalte lovehandlesene som aldri går bort. Når jeg står rett opp og ned har jeg jo en slank og fin figur, men hvis jeg bøyer meg så vises det at det er en del fett. Vet jo at kvinner generelt skal ha litt fett i mageregionen, men HVA er da "naturlig fast mage"? Min mage er jo ikke fast, akkurat? Når det kommer til lovehandlesene, så plages jeg med at jeg kan ikke gå med stramme bukser osv. Da "tyter det ut" litt. Sjenerende... Det irriterer meg, når jeg egentlig er så fornøyd med meg selv som jeg er, at jeg aldri ser ut til å miste fettet på magen. Jeg har jo ikke lyst til å gå ned så alt for mye i fettprosent, da jeg anser meg selv som egentlig innenfor det som er sunt allerede. Må jeg ned i en "usunt lav" fettprosent for å få den magen jeg egentlig drømmer om? Et lite hjertesukk...
AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Bruk bukser som er en smule høyere i livet sånn at de stopper der midjen din begynner å svinge inn, i stedet for der hoftene er på det bredeste. Da får du både "håndtakene" og magen under bukselinningen. (Mine bukser bør stoppe en cm eller to under navlen hvis de skal være stramme.) SELVSAGT samler fettet seg på midten om du bøyer deg framover. Skulle du vært flat og stram når du var framoverbøyd så ville du ikke greid å stå rett opp og ned, for der hadde vært for lite hud framme (hvis vi nå drar eksempelet litt langt. Men det er snakk om helt elementære fysiske egenskaper her). 1
JizzInMyPants Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Bruk også hold-inn truser/shaping underwear hvis du ikke har tenkt å kle deg med magen bar, så synes det ikke så godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå