Gå til innhold

et stressende natt og en herlig dag

Anbefalte innlegg

Gjest gotthard
Skrevet

jentungen hadde overnatingsgjest i natt og som de fleste veit er ikke jenter rundt 8 år like enkle og få i seng før de stuper av utmatelse.

kl 22 begynnte gjesten og få gjemlengsel og da så klart vondt i magen , men mor og far er borte så hun må nokk bli , og ansvarlig som jeg er fikk hun alt fra mage massage , mye vann og til slutt en blaut kald klut , ingen ting hjalp og til slutt kastet hun opp....

vel slikt skjer men hun traff da senga til en dukke så det blei ikke så ille og tørke opp.

kl 0315 begynner hun og mase om at hun har mistet en øredobb , jeg står da der i minimalt med klær og leiter lenge før den blir funnet , klokken 0600 var søvnen endelig over og det var full fest på barnerommet....e-type og barbie hits på fullt...

men alt dette var glemt når vi så det var snø ute....så klokken 0930 var vi ute i lia og vinterens første aketur var et faktum...akte og byggde snømenn med mere frem til ca 1300 før vi gikk inn og lavde tomatsuppe........nå sitter jeg med kaffen min og ser ut av vinduet , åkeren er vit og det er en fin dag og hvere trøtt på...

ha en god dag dere også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Ha en fortsatt fin dag du også da Skidrow! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...