AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Hei! Er det noen som vet om en fotograf i Oslo (eller omegn) som er flink, og hvor man får bildene på CD (store filer som man kan printe fra)? Helst en fotograf som kan være med hele dagen... Jeg har sett på Henriks side, men han er fryktelig dyr (jeg skjønner naturligvis at det er mye jobb, for all del).
CC* Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 www.fotografireneyrstad.no Vi er kjempefornøyd med bildene hun tok da vi giftet oss! Hun var med hele dagen og det er vi utrolig glade for at vi valgte! Vel verdt pengene! Hun var billigere enn Henrik, men vet ikke om hun er det nå..., vet hun skulle øke prisen, og det er over to år siden vi giftet oss... Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 www.fotografireneyrstad.no Vi er kjempefornøyd med bildene hun tok da vi giftet oss! Hun var med hele dagen og det er vi utrolig glade for at vi valgte! Vel verdt pengene! Hun var billigere enn Henrik, men vet ikke om hun er det nå..., vet hun skulle øke prisen, og det er over to år siden vi giftet oss... Lykke til! Hei! Tusen takk for svar, men linken ser ikke ut til å virke? Kanskje det bare er hos meg da
Mille_ Skrevet 6. august 2011 #4 Skrevet 6. august 2011 Nå må jeg skynde meg å si at jeg ikke har noen erfaringer med henne selv, men havnet innom denne bloggen her om dagen, og likte stilen/bildene. Hun fotograferer hele dagen og man får bildene på CD. Jeg ser hun tar 13000 for dette, men vet ikke hvordan det er prismessig (da vi giftet oss var det en venn som er fotograf som tok bildene). Uansett - gratulerer med det forestående bryllupet, jeg skulle nesten ønske jeg skulle gifte meg på nytt selv
Gjest uAnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #5 Skrevet 6. august 2011 Stian Schioldborg/magentastudios er kjempeflink:)
CathFoto Skrevet 6. august 2011 #6 Skrevet 6. august 2011 Mille: 13000,- for heldags inkl cd er billig. Moment tar vel 30.000,- og det er ikke inkl høyoppløslige filer. Til TS: send meg en melding med e-post eller brukernavnet ditt her så kan jeg komme med noen gode forslag :0)
CC* Skrevet 6. august 2011 #7 Skrevet 6. august 2011 Er ikke skrevetbsom link, får ikke det til fra telefonen... Men det er i hvert fall hjemmesiden hennes! Og du kan gå videre fra hjemmesiden til bloggen hennes, der legger hun ut bilder hun har tatt fortløpende... Hvis jeg skal gi ey råd så er det å bruke penger på fotograf, gode bilder fra dagen er viktig for den går så fort! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #9 Skrevet 8. august 2011 Er ikke skrevetbsom link, får ikke det til fra telefonen... Men det er i hvert fall hjemmesiden hennes! Og du kan gå videre fra hjemmesiden til bloggen hennes, der legger hun ut bilder hun har tatt fortløpende... Hvis jeg skal gi ey råd så er det å bruke penger på fotograf, gode bilder fra dagen er viktig for den går så fort! Lykke til! Hei, beklager at jeg ikke var klar nok - jeg kopierte linken men google finner ikke siden :/ Takk likevel dog Og takk til dere andre!
Gjest Ninab Skrevet 8. august 2011 #10 Skrevet 8. august 2011 Modelday studio... Koster etter antall bilder
CC* Skrevet 8. august 2011 #11 Skrevet 8. august 2011 Sjekka etter at jeg hadde svart sist, finner ikke siden jeg heller... Men googlet henne og da fant jeg bloggen hennes... www.fotografireneyrstad.blogspot.com Der er det lagt ut bilder hun har tatt i 2011, så hun holder på fremdeles...
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #12 Skrevet 11. august 2011 Takk til de som har svart så langt! Skulle ønske flere av fotografene la ut informasjon om hva de tilbyr, priser og sånt
Anglofil Skrevet 11. august 2011 #14 Skrevet 11. august 2011 (endret) Sjekka etter at jeg hadde svart sist, finner ikke siden jeg heller... Men googlet henne og da fant jeg bloggen hennes... www.fotografireneyrstad.blogspot.com Der er det lagt ut bilder hun har tatt i 2011, så hun holder på fremdeles... Hun bruker bloggen sin nå i stedet for ja. Vi brukte Irene Yrstad på lørdag da vi giftet oss, hun er meget dyktig. Mvh Yvonne Endret 11. august 2011 av Yvonne
Gjest Varpunen Skrevet 11. august 2011 #15 Skrevet 11. august 2011 jeg pleier å drømme meg bort når jeg ser på han her sine bryllupsbilder. Synes de er kjempefine!
Gjest Doh Skrevet 11. august 2011 #17 Skrevet 11. august 2011 jeg pleier å drømme meg bort når jeg ser på han her sine bryllupsbilder. Synes de er kjempefine! Ja, han er flink Vi skal bruke Anne-Margrethe hos Studio Vest. Koster 28.000 for hele dagen, men det tar vi oss ikke råd til. Kan få bildene på CD, veit ikke om det koster noe ekstra når man har heldagsfotografering. De er innmari dyktige på Studio Vest, tror alle som jobber det har fått utmerkelser når det gjelder bryllupsfotografering Bloggen deres: http://studiovest.blogspot.com/
CathFoto Skrevet 14. august 2011 #19 Skrevet 14. august 2011 Jeg er fotograf og jobber mye med bryllup. Så en som nevnte over at hun ønsket at det skulle stå priser på fotografenes hjemmesider. Dette skjønner jeg godt, og er faktisk noe jeg selv ser etter i andre sammenhenger enn foto. De store studioene/kjedene har som regel priser på hjemmesidene sine, de har også ofte klart definert hva og hvor og når de tar bilder. De fleste freelancere(meg selv inkl) har ikke priser på hjemmesiden rett og slett fordi det varierer. Hvorfor? Fordi de fleste freelancere er mer fleksible og da regnes prisen ut fra hva brudeparet vil ha. Cd/bilder, foto i studio eller på location, reisevei, skal vielsen fotograferes, heldagsbryllup osv.
sequin Skrevet 14. august 2011 #20 Skrevet 14. august 2011 hehe pappan min fyller kriteriene dine, han er ganske billig også og har jobbet som fotograf i 30år. Send meg en PM om du ikke allerede har funnet en, for jeg gidder ikke legge ut link til siden hans her og sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå