Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp flyttet, og her er verken internett eller kabel tv. Bestilte internett fra next gentel idag da de hadde best pris i forhold til hastighet. Ser de har TV tilbuder igjennom bredbåndet, men siden jeg bare er kjent med canal digital og kabeltv så vet jeg ikke hva en kan forvente? Skrekken er jo også det at både TV og internett skal falle ut og slutte å funke samtidig hvis selskapet får problemer med linjene sine.

Rikstv har jeg også snust på, men syns det virker dyrt. Vi har ikke mer enn to tv'er i huset, og heller ingen hytte vi trenger tv på heller. Man betaler jo for å kunne bruke det på opptil 4 tv'er.

Any synspunkter?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg skulle velge ville jeg helst ha Viasat som leverandør. Men Viasat dekker ikke området her, og det gjør heller ikke RiksTv. Så jeg endte opp med canal digital.

Så VELDIG LURT å sjekke om de leverer uansett hva dere bestemmer dere for :)

NextGentel er suverent. Jeg har hatt bredbånd derfra i 5 år og er storfornæyd. :) Men. Telio har billigere telefonlingje, så jeg skal bytte om slik at jeg får levert telefon fra Telio og internett fra NextGentel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...