Gå til innhold

Kan noen komme med en matplan og treningsplan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville noen ta seg bryet å komme opp med en matplan og treningsplan til meg? Jeg trenger rett og slett et spark bak nå.. Urgh.

Er 1.63 cm og veier plutselig 61,5 kg, og burde helst ligge på 53-55 kg. Tydeligvis burde jeg ligge på rundt 1200 kalorier om dagen ifølge vektklubben. Jeg klarer rett og slett ikke å gjennomføre noe som jeg har laget selv akkurat nå - føler det slik at hvis jeg har laget det selv er jeg i "kontroll" over skjemaet, og kan legge inn litt sjokolade der, og droppe treninga her....

Noen som kan være så snille? Trenger rett og slett spark bak nå.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner jeg får dårlig samvittighet når jeg ser at du veier 10 kilo + mindre enn meg, og vi er like høye :(

Skrevet

Vil anbefale deg å melde deg inn i et treningssenter. Er vanskelig for noen her på nettet å lage en plan til deg uten å kjenne deg. Jeg kan godt si at knebøy er en fantastisk øvelse, men om det er rett øvelse for deg kan jeg umulig vite.

Litt avhengig av hva du vil oppnå selvfølgelig, men jeg vil anbefale deg å se på disse programmene, om noe av dette kan passe. Selv tenker jeg meg over på 5x5 ganske snart.

Kostholdet vil det alltid være du som styrer, uansett om jeg skriver at du bør spise fisk, kylling og grønnsaker så er det du som styrer hva du putter i munnen. Du vet at sjokolade ikke er bra, uansett. Vil anbefale deg å telle kalorier, da vil du få god oversikt, og jeg skal love deg at om du bevilger deg selv 1500 kcal om dagen, så har du ikke lyst til å bruke 400 av dem på en skarve sjokolade ;)

Som jeg har sagt i mange andre tråder her, dette går på din egen viljestyrke. Du kan hvis du virkelig vil!

Lykke til! :)

Skrevet

Ville noen ta seg bryet å komme opp med en matplan og treningsplan til meg? Jeg trenger rett og slett et spark bak nå.. Urgh.

Er 1.63 cm og veier plutselig 61,5 kg, og burde helst ligge på 53-55 kg. Tydeligvis burde jeg ligge på rundt 1200 kalorier om dagen ifølge vektklubben. Jeg klarer rett og slett ikke å gjennomføre noe som jeg har laget selv akkurat nå - føler det slik at hvis jeg har laget det selv er jeg i "kontroll" over skjemaet, og kan legge inn litt sjokolade der, og droppe treninga her....

Noen som kan være så snille? Trenger rett og slett spark bak nå.

Kjøp deg en bok om trening og kosthold. Bøker gir kunnskap og motivasjon. Det er mengder av bøker som har satt opp diettplaner og oppskrifter.

Treningssenter eller idrettsklubb er også gode ting å melde seg på i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...