Gå til innhold

Thorleifs bussreiser -storlien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som har erfaring med å dra til Sverige med Thorleifs bussreiser fra blant annet Trondheim? syns det virker litt rart at det ikke står noen pris på bussreisen? Ser det står at bussen er gratis men er allikevel skeptisk. mener å ha hørt en gang at man måtte handle for over 500 kr eller noe sånt enten for å være med eller til sjåføren.Stemmer dette eller er det bare bull?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du må betale bussen når du står på i Trondheim, og så får du det refundert/trekt fra handlesummen i butikken...

Men om det er på konsum eller nabocash husker jeg ikke

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært med dem. Måtte ikke betale noe. Vi bare ringte og sa navnene våre så kryssa de oss av på ei liste etter hvert som vi kom på :P Så lenge du har meldt deg på, kan du gå på bussen hvor som helst i Trondheim. Hørte ingenting om at det var noe krav om hvor mye vi måtte handle for. Men så var bussen laaaaangt i fra full, så det er vel bedre med noen som ikke handler for all verden, enn bare noen stk som vil binde seg til å handle for over 500 :P

Skrevet

hmmm right!:) thx

Skrevet

BTW er matbutikkene åpne i sverie på søndager. tenker på storlien, åre, østersund. evt andre butikker i sverige.

Skrevet

Konsum og Superpris på Storlien er åpen søndager ja.

I Åre er vel også enkelte matbutikker åpne.

Lengre inn er det mer så-som-så om matbutikkene er åpne søndager, men drar du inn til Østersund kan jeg anbefale konsum på Lillänge (åpent til 22 alle dager)

Skrevet

Konsum og Superpris på Storlien er åpen søndager ja.

I Åre er vel også enkelte matbutikker åpne.

Lengre inn er det mer så-som-så om matbutikkene er åpne søndager, men drar du inn til Østersund kan jeg anbefale konsum på Lillänge (åpent til 22 alle dager)

oi! takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...