AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #4 Skrevet 6. august 2011 Aleksander, som er min sønn. Eller et tegn som betyr mamma, som jeg da mistet i ulykke for snart 2 år siden
AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #6 Skrevet 6. august 2011 Da hadde jeg tattovert: HAMKAM! Laget i hjertet mitt,trenger vel ikke begrunne det med noe mer.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #11 Skrevet 6. august 2011 Arete. Det kommer fra gammelgresk og betyr blant annet å være den beste du kan bli på alle måter og nå ditt høyeste potensiale.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #12 Skrevet 6. august 2011 En venninne av meg har tatovert "made in Bergen" under ene foten 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #16 Skrevet 6. august 2011 En venninne av meg har tatovert "made in Bergen" under ene foten Hvor har hun fått det utført? Alle tatoverere jeg har snakket med tatoverer ikke på fotblad pga nerver og ømfintelighet, til nød fra fotsålen og oppover på siden. Jeg hadde forøvrig tatover love, eller heart.
Sugerøret Skrevet 6. august 2011 #17 Skrevet 6. august 2011 Kunne tenkt meg flere Kjærlighet Navn på Mann & Barn
AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #18 Skrevet 6. august 2011 Hvor har hun fått det utført? Alle tatoverere jeg har snakket med tatoverer ikke på fotblad pga nerver og ømfintelighet, til nød fra fotsålen og oppover på siden. Jeg hadde forøvrig tatover love, eller heart. Hun hadde fått det tatovert på ferie. I Egypt tror jeg..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå