Gå til innhold

Hva syns dere om disse skoene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de skoene selv, kjøpte de i begynnelsen av 2011. De er vonde å gå med og har dårlig kvalitet.

• Liker 1
Skrevet

Glidelåsen var sikkert ment som en stilig detalj, men her synes jeg ikke den passet inn... Og så synes jeg hælen var for høy. Du kan nok gå med sorte bukser til, ja, og det er sikkert fint med vanlige jeans.

Skriv når og evt om du bestemmer deg for å kjøpe dem da :biggrin:

Gjest Thessie!
Skrevet

Jeg likte de ikke. Men kan være de ser bedre ut på og er kombinert med et kult antrekk da

AnonymBruker
Skrevet

Beklager, men jeg synes det ser ut som en boks. No offence, bare min mening. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Likte de heller ikke. Syns de ser ut som at de koster 399 og..

Skrevet

Jeg tror de kunne vært forholdsvis fine hvis de var nettere, men det der var altfor mye sko :/

Skrevet

Jeg likte de ikke. Men hva som kunne passet til de? Slimfit jeans tror jeg!

AnonymBruker
Skrevet

Å, GUD, de var stygge!

Skrevet

Jeg har Matsumoto 2, og elsker dem! Deiligste skoene jeg har - både å se på og å gå med (om jeg ser bort fra løpeskoene mine). Jeg er dreven på høye hæler, men jeg ble litt sliten de første dagene pga høyden, men ellers synes jeg de er gode å gå med.

Jeg bruker dem til alt! Bukser i alle farger, lyse/mørke jeans, kjoler og skjørt, shorts med og uten strømpebukser osv. Synes de er helt perfekte!

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg synes de er too much, og ville aldri kjøpt dem. Men ser at det er flere som bruker sånne, så det er vel hver sin smak..

Skrevet

Syns de ser ut som proteser for manglende føtter eller noe. Men nå er jeg sånn passe begeistret for kilehæler i det hele tatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke kilehæler, og de der ser ut som hover.

Skrevet

Jeg liker dem ikke. De ser altfor store og klumpete ut, rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...