Gå til innhold

Urimelig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I sommer ble mannen min 30 år. Hans far var med på begge feiringene vi hadde, men hadde ikke med seg noen gave.

Noen uker senere var vi i bursdagen til en ingiftet tante av mannen min. Og da hadde svigerfar med seg gave til henne.

Er det bare jeg som reagerer på dette???

Skal også nevnes at vi gir han gave til bursdag, og at han heller ikke har gitt datteren vår gave når hun ble 1 år i våres. Han har mer enn nok penger, så det står ikke på det.

Mannen min sier jeg ikke skal bry meg, men jeg kjenner at det irriterer meg! Er jeg urimelig??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen skal reagere er det mannen din, og siden han ikke bryr seg bør du la det ligge.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle familier som er så opptatt av gaver. Han hadde sikkert aldri gjort et stort nummer ut av å ikke få gaver selv.

Jeg synes heller du skal være glad for at mannen din har en far som e r der. Som deltar på familiesammenkomster og lignende.

AnonymBruker
Skrevet

TS

Ok, så det er altså jeg som overreagerer på at alle andre i familien får gaver og ikke min mann og datter??

Og han stiller slett ikke mye opp nei. Han gadd ikke en gang å komme i 1 års dagen til barnebarnet. Og har kansje sett henne 10 ganger så lenge hun har levd. Og det er det eneste foreløpig.

Dessuten ser jeg at mannen min egentlig bli litt lei seg, men vil ikke si noe. Det kommer jo ikke jeg til å gjøre heller, men synes det er trist, og vurderer å kutte ut å kjøpe gaver til han også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...