AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Dette har jeg lurt på lenge. Jeg har en veldig stor klokke som tar opp hele det ene håndleddet. Og denne bruker jeg hele tiden. Jeg må da bruke eventuelle armbånd på den andre hånden... Er dette et "no-no"? Ser det teit ut? Eller er det bare et teit spørsmål?
Gjest Badabing Skrevet 6. august 2011 #4 Skrevet 6. august 2011 Så lenge du ikke overdriver i tillegg med masse ringer, store øredobber og halskjede, er det ikke noe problem
Gjest Kathpus Skrevet 6. august 2011 #5 Skrevet 6. august 2011 (endret) Det ser flott ut så lenge du ikke har veldig mange andre smykker ved siden av armbåndet. Da kan det faktisk bli litt for mye. Endret 6. august 2011 av Kathpus
Tropic Skrevet 6. august 2011 #6 Skrevet 6. august 2011 Så lenge det er klokke på den ene hånden og armbånd på den andre er det greit. Armbånd på begge er litt no no
FantasDick Skrevet 7. august 2011 #7 Skrevet 7. august 2011 Jeg synes fint man kan bruker (mange) armbånd og pynt på begge håndledd! Signerer ellers Badabing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå