Nuttery Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Jeg begynner på nytt semester med skole, og har funnet ut at jeg MÅ begynne å spise lunch, og ikke typ. yoghurt o.l. Jeg har ofte med meg veldig mye bøker, og har derfor ikke "plass" til matboks. Alle er jo helt latterlige i form! Enten kvadratiske, 7 cm høye og 12 breie osvosv... Finnes det noen som kan gå greit i en sekk med mye bøker? Altså, ikke for tykk, heller brei? Som kan gå som en bok? Eller noe som kan legges oppå bøkene? Skal være plass til litt mat, f.eks salat o.l. Blir så oppgitt.. Vet forresten ikke om dette er feil emne, men tenkte jo dere mødre kan en del om matbokser o.l.
Surriball Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Siden jeg er fan av "Nye innlegg"-linken, kan jeg som ikke er mor også svare Jeg syns gjerne det er for lite plass i de fleste matbokser, jeg. Vil ha de stooore sånn at jeg kan ha med meg nok mat til å vare hele dagen Men kanskje det bare er jeg som spiser veldig mye? Den minste, relativt flate matboksen min er egentlig ikke matboks. Det var egentlig en metallboks med en haug med kort og konvolutter inni dem, men de tok jeg ut. Så nå er det en fungerende matboks. Kanskje de har lignende på en bokhandel i nærheten av deg?
Surriball Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 (endret) Den er noe ala denne! Plass til ca. to brødskiver, eller en liten salat Endret 5. august 2011 av Surriball
Miki Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 Skaff deg en sånn matboks-koffert og gå med den i hånden. Problemet løst ;) ;) 2
Nuttery Skrevet 6. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2011 Den er noe ala denne! Plass til ca. to brødskiver, eller en liten salat Så kjekt, skal se etter en sånn! Så kjekk! Til deg under her: nei, jeg tenkte mer trillekoffert jeg. ;);)
Askael Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 (endret) Denne her er kanskje brukbar for deg. Jeg kjøpte en selv, men fikk aldri brukt den før en slektning på besøk rakk å "låne" den. Endret 7. august 2011 av Askael
Gjest a Skrevet 7. august 2011 #7 Skrevet 7. august 2011 På rema 1000 selger de runde bendit like a banana-matbokser som er runde, men de har plass til iallfall to brødskiver :-) Tror de koster rundt ti kr eller noe.
fruBeist Skrevet 7. august 2011 #8 Skrevet 7. august 2011 Du finner sikkert noe her: http://www.lunchboxes.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå