Sophia. Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Jeg lurer på hvordan lønnen er i følgende butikker når man er under 18. Jeg er 17 og blir ikke 18 før neste år, men trenger sårt en jobb. Hvordan er lønnen i butikker som H&M og BikBok? Matbutikker som Meny og Rema1000? Og fotobutikker som JapanPhoto og FotoKnudsen? Og er det andre steder med noen lunde grei lønn som kan være greit å søke på for en syttenåring?
Judge Judy Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Om de følger tariff burde du ligge på 106,- i timen. Hva de faktisk betaler kan jeg ikke si noe om http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=619
Gjest henriett3 Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 Ingen av dem butikkene jeg har jobbet i har fulgt tariff. Har tjent fra 100 - 150 kroner timen på de butikkene. Jeg har jobbet på intersport, biltema og sport1
SmallTalk Skrevet 6. august 2011 #5 Skrevet 6. august 2011 (endret) Matbutikker pleier som oftest å følge HK-tariff. Når du er under 18 år så vil jeg tippe at dette er blant de stedene du vil få best betalt. Endret 6. august 2011 av SmallTalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå