Gå til innhold

Er dette sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blir dere tent av karer som dominerer andre menn? Altså alfahanner..?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke for min del :)

• Liker 3
Skrevet

Nei. Men så liker jeg ikke dominante menn heller da. :)

• Liker 5
Skrevet

Ikke når de har på seg underbukseaktige shortser.... :gjeiper:

• Liker 1
Gjest birry93
Skrevet

Ikke de i den videoen der, men hadde de vært litt mer muskuløse, og ikke hatt de fæle tattoveringene, så hadde det vært noe annet. ;)

Skrevet

Ikke de i den videoen der, men hadde de vært litt mer muskuløse, og ikke hatt de fæle tattoveringene, så hadde det vært noe annet. ;)

enig i den ja!

Skrevet

nei, ser ikke noe sexy i dette.!!! :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Nei, det der er bare stygt, fins ikke sexy.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hahaha......jeg må le av denne tråden. Mest fordi samboeren min er instruktør(og trener en haug) i det derre og like godt kunne vært en av de på videoen :P

Menne.....mer muskler? Som i bodybuilding? Hadde de hatt mer muskler hadde de ikke drevet med den sporten, eller andre sporter innenfor MMA. Det tar bort fleksibilitet - da må man heller gå over på kroppsbygging eller tungvekt boksing.

Jeg tenner ikke på det nei - det er jo en sport? Og utøverne er sjeldent alfahanner med behov for å dominere, ingen MMAutøvere er sånne typer. De trener jo ikke mange timer daglig for å være sexsymboler......

Dessuten er videoen av Genki Sudo, som neppe hadde sex og alfahanntanker i hodet når han holdt på - sånn med tanke på at han er praktiserende buddhist(sikkert noen som tenner på det og).

Menne...nå ble det mye sportssnakk og lite sex.

Ble litt småtent av å høre en av yndlingslåtene mine fra Tool, da :lur:

Endret av norah
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ble litt småtent av å høre en av yndlingslåtene mine fra Tool, da :lur:

Tool :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Huff, nei..

Dette er litt gay.

Gjest Katten.
Skrevet

*snip*

Helt enig.

Utover det fant jeg ikke filmen nevneverdig sexy :D

Skrevet

Dette har ingenting med sex å gjøre i det hele tatt, men er veldig attraktivt på annet vis. Dette er en vitenskap på høyt nivå.

Kunnskap, styrke, smidighet og en lynhurtig reaksjonsevne gjør dette til stor underholdning,- i alle fall i mine øyne. :tommelopp:

• Liker 1
Skrevet

nei det er irriterende. og dårlig musikk.

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Nei takk. Usivilserte, lite begavede muskelmenn er et patetisk skue.

• Liker 2
Skrevet

UFC og andre submition avarter er bare fordekt homoseksuell s&m aktivitet.

Ligge å tørrjukke og spanke hverandre liksom....jeez..!

Dessuten ser de fleste ut som de kommer rett ut i fra homseporr-filmer, utspjåka bolere.

Talentløst....

Skrevet

nei det er irriterende. og dårlig musikk.

NEI VET DU HVA! Der går grensen for hva jeg kan akseptere. Hardt smekk på bakenden din.

UFC og andre submition avarter er bare fordekt homoseksuell s&m aktivitet.

Ligge å tørrjukke og spanke hverandre liksom....jeez..!

Dessuten ser de fleste ut som de kommer rett ut i fra homseporr-filmer, utspjåka bolere.

Talentløst....

Tror kanskje at de som legger homoerotikk inn i denne sporten er litt i overkant homofikserte av grunner jeg ikke skal spekulere i ;)

De er vel strengt tatt veldig lite nær hverandre peniser og rumper, det de driver med er stort sett ulike låsninger av ben/hode/nakke/arm.

Spanking gjør de heller ikke, om de klapper på hverandre er det for å signalisere at motstanderen skal løsne grepet i treningssammenheng. Sånn for å ikke brekke noe unødvendig før en konkurranse eks.

Men jeg skal innrømme at jeg ikke klarer finne en MMA utøver jeg synes har stygg kropp. Jeg er jo ikke blind........

Hvis du kaller beinhard trening i årevis for talentløst så lurer jeg på hva du selv har å by på ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...