Gå til innhold

Vektklubb.no -> oppblåst mage

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!! :)

Jeg meldte meg for tre uker siden inn i VG's vektklubb.no. Sålangt har det gått greit å følge både meny og kaloranbefalinger, og jeg har gått ned 3,5 kilo. Men påtross av dette føler jeg meg nå så innmari oppblåst. Tidligere følte jeg meg tidvis oppblåst, men nå føler jeg meg oppblåst hele tiden, samt at jeg føler at det ser ut som jeg er gravid. Kan det være at jeg bør gå for en annen type diett/livsstilsendring som lavkarbo eller noe lignende, eller er det sånn det er en periode når man går ned i vekt?? :sukk:

Setter veldig pris på tilbakemeldinger!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du spiser sikkert mer fiber. Da kan du bli oppblåst i begynnelsen,men det går over! :spise:

I begynn med mirakelkurer! Det blir bare tull i lengden! Du bør selvfølgelig kutte ned på raske karbohydrater og fint hvetemel, men du trenger langsomme karbohydrater!

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke sånn at du _må_ følge menyene på vektklubb da. Jeg har vært medlem der i 6 mnd og har aldri fulgt menyforslagene, for det er jo bare forslag...

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg fulgte aldri vektklubb sine menyer. Jeg kan ikke spise så mye brød og knekkebrød etc. som de ville ha meg til å gjøre. Jeg gikk på lavkarbo da jeg var medlem der, så den "inndelingsosten" med fett/prot/karb så helt kokos ut i forhold til hva de mente jeg skulle spise :) Men jeg gikk ned 10 kg og var ikke oppblåst da.

Kanskje du reagerer som meg på karbene?

Skrevet

Jeg følger heller ikke, og har aldri fulgt meny forslagene til vektklubb, registrer heller bare inn de matvarene som ikke ligger inne fra før, og veier ALT jeg spiser. Funker som bare det, det også. Syns det er så utrolig mange forskjellige rare ingredienser man må handle også, som jeg ikke bruker til vanlig....upraktisk :) Lykke til :goodbye:

AnonymBruker
Skrevet

Hei!! :)

Jeg meldte meg for tre uker siden inn i VG's vektklubb.no. Sålangt har det gått greit å følge både meny og kaloranbefalinger, og jeg har gått ned 3,5 kilo. Men påtross av dette føler jeg meg nå så innmari oppblåst. Tidligere følte jeg meg tidvis oppblåst, men nå føler jeg meg oppblåst hele tiden, samt at jeg føler at det ser ut som jeg er gravid. Kan det være at jeg bør gå for en annen type diett/livsstilsendring som lavkarbo eller noe lignende, eller er det sånn det er en periode når man går ned i vekt?? :sukk:

Setter veldig pris på tilbakemeldinger!!

Nå er ikke jeg kvinne, men jeg hadde akkurat samme problem. Tok blodprøver og fikk påvist laktoseintoleranse. Hold deg unna alt med melk i en uke, om magen føles bedre og blir flatere er det nok laktose du ikke tåler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...