Utopia Skrevet 8. september 2011 Forfatter #61 Del Skrevet 8. september 2011 Pftttt! Storebroren min ble særdeles imponert over musklene mine, men det er jo sikkert fordi jeg er verdens beste lil' sis. For jeg har kompiser som ikke var fornøyde med armmusklene mine, men jiiiz da, når du har en fettprosent på 4% og/eller armer som måler 50 cm så er ikke mine armer så mye å skryte av. Tenkte på det her om dagen, hvis selvtillit kan måles i hvor stor overarm man har, så ville jævlig mange gutter hatt dårlig selvtillit. Det er absolutt ingenting som heter å være heldig med forbrenningen, du spiser bare mindre enn du tror du gjør. For å si det sånn, du og jeg har tilnærmet lik forbrenning (kjønnsforskjell finnes), eneste forskjellen på deg og meg er at jeg kan spise til jeg sprekker og du stopper når du er behagelig mett. Hovedsakelig derfor det finnes tjukke folk her i verden. Tviler ikke på at du kan spise deg stappmett, men du gjør det antakeligvis ikke til hvert måltid? På den tiden eksisterte ikke styrketrening i mitt lille hode, nå derimot er det 4 dager med helkropps, så er det ikke sååå farlig om jeg skulker en trening. Er forskjellige øvelser for hver trening da, eller noen øvelser er jo gjengangere. Det med å handle mat lærer du på null komma niks! Kylling kjøper jeg helst ikke i Sverige, pga saltvannsprøytingen, svensk kylling er 50% saltvann, æsj. Men dansk kylling i Sverige funker. Også er karbonadedeigen billliiihhhg. De har nullkalori stekespray og lavkalorisyltetøy og gudene vet hva. Jeg og venninna mi drar til Sverige hele tiden for å fylle på med sunne ting. Gutta ler av oss, men de ber likevel pent om å få bære proteinpulveret vi har kjøpt, mens de diskuterer hvor bra de trener når de tar en proteinshake, doping kaller de det. Bananer varierer sånn i smak, du kan være skikkelig heldig, eller utrolig uheldig! Grønnsaker er namnamm, hvertfall advokado, finnes ikke noe bedre i hele verden! Eller jo, det å maule salat er ganske ålreit det også! Er ikke noe vanskelig å holde seg unna gluten, kostholdet mitt består stort sett av havregryn, riskaker, grønnsaker, frukt, kyllingkjøttdeig, karbonadekjøtt, speltlomper, mager kesam og de store synderne... nutrilettbarer(NAMM........ :frown: ) og pepsi max når jeg gidder å bære det hjem. Ja, jeg er litt overtroisk også. Lettskremt er jeg også, sliter litt med søvnparalyse og våkner derfor av tidenes ekleste våkne drømmer stadig vekk! Det er så fælt når du kødder med noen og de tar det seriøst. Jeg kødder mye, men jeg må passe på hvem jeg kødder med. Det er nemlig overraskende få som forstår at jeg kødder! Ser den, jeg tar helst ikke med meg gutter hjem sjæl, men det er vel egentlig fordi familien holder på å flytte og det ser ikke ut i den midlertidige boligen. Dessuten er det litt kleint, mamma og pappa er verdens fineste mennesker, men likevel Når du sier det på den måten, er jo en fin invitasjon som kan inneholde ganske mye. Vil du være med meg hjem? Vi kan lage trolldeig og spille kort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 8. september 2011 #62 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Hehe det er bra det da! Ikke mange jenter som faktisk pumper Ja deeet er sant! Har ikke svære armene selv, jeg, men vil si jeg er ganske sterk... Brøt jo mot en på 2 meter som var helt rippa (jiu jitsu), og han klarte ikke å ta meg engang! Så jeg vil si jeg er heldig med musklene... Eksplosive og sterke, men jeg holder ikke ut like lenge da Så jeg hadde hatt dårlig selvtillit om det gikk på armer, haha, for de er ikke store! Greit da Ja jeg spiser ikke til jeg sprekker til vanlig, bare i helger når det er litt kosemat Tenker på at jeg skal ha i meg masse utover dagen, så jeg begrenser meg, det bør du starte med og, for da orker man så mye mer! Ja huff, folk spiser til de sprekker 3 ganger daglig uten å trene.. Da blir man feit da! Haha nei, da er det nesten lurt innimellom for å sikre framgang og ikke overtrening så bør du ta ei uke fri innimellom... etter 6-8 uker på fullkropp. Det visste jeg ikke Men vet at kyllingen er veldig saftig! sikkert derfor da Ja det er bra! Da kan man jo lage alt mulig.. burgere, pasta og you name it. Men for å være ærlig tenker jeg ikke på kalorier, så jeg bruker olje når jeg steker Ja det er sant, så kommer det an på merket, men jeg er som regel heldig der må jeg si Avokado må jeg smake på! Eller, har det, men husker ikke hva det smakte men har hørt det er veldig sunt! Må si jeg ikke er fan av å maule salat selv, men er greit innimellom Med italiensk dressing!! (Spiste mye av det i USA pga italiensk blod i familien). Kanskje ikke for deg er det vanskelig å unngå, men tør påstå det er gaaanske vanskelig for meg Oioioi! Pepsimax... ICHE BRAAA! Ville heller anbefalt vanlig brus enn sukkerfri! Aspartam f.eks. er ikke bra, og du legger lettere på deg av sukkerfri enn med sukker! Er en grunn til at feite som skal være "sunne" ikke blir noe tynnere pga de bare kjøper sukkerfritt, men da er det jo andre tilsetninger som ikke er bra! Oi, det hørtes ikke bra ut Har en tendens til å våkne av fæle drømmer selv, men ditt tilfelle er nok LITT mer "alvorlig" i såfall! Ja, fy.. Folk tar seg selv alt for høytidelig... Aldri noen som skjønner seg på meg heller om de ikke kjenner meg godt, for jeg BARE tuller med folk jeg kjenner, men er dødsseriøs om ting som faktisk er alvorlige. Folk klikker av den minste lille ting... Snodige greier! Hehe da er det ikke greit! Må si jeg misunner deg i såfall... "fineste foreldre". Skulle ønske jeg "hadde noen" jeg Ja, folk pleier nok ikke å mene film EGENTLIG Hadde nok ikke takket nei, morsomt å modellere da! Kort også er morsom! Eller du kan si som ei venninne... "Kan ikke du komme snart da. Jeg vil leke..." Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det jeg haha! Hu er litt barnslig hu også skjønner du, så det kan bety å "leke"... Altså LEKE. Men like barn trives best er det ikke det dem sier? EDIT: Må bare si at "speltlomper" er et utrolig turn-off ord! Endret 8. september 2011 av gutt92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 8. september 2011 Forfatter #63 Del Skrevet 8. september 2011 Altså, jeg overdriver litt. Som jeg sa til en kompis, jeg har muskler der jeg burde ha dem I forhold til å være jente så vil jeg si at jeg har temmelig "store" armer, 30 cm.... og jeg vil ikke ha så store armer, men det går seg til. Enda godt man ikke har selvtillit etter hvor store armer man har! Jeg spiser ikke lenger til jeg sprekker, har vel egentlig ikke spist til jeg sprakk før, men alt jeg spiste var usunt. Har ofte sagt at jeg er overrasket over at jeg ikke ble tjukkere. Men det er ikke lett å kvitte seg med de ekstra kiloene, er sååå glad for at det maks er snakk om 10 kg, og da kan det umulig være mye fett igjen på kroppen min. Har deload-uker hver fjerde uke, ganske chill egentlig! Neste uke er det deload som står for tur. WOHOOOOO Jeg har lært meg å måle med øyet hvor mange kalorier jeg får i meg, så jeg har sånn nogenlunde oversikt gjennom dagen. Er nødt til det hvis jeg ikke skal gå opp i vekt! Advokado smaker litt nøtteaktig, veldig, veeeldig godt med salt! Dressing, jeg har lært meg å hate det, eneste dressingen jeg får i meg er mager kesam med diverse krydder. Desperate tider, desperate tiltak. Neidaa! Er ikke dressingperson, men jeg husker den tiden jeg elsker cæsarsalaten ene og alene pga. dressingen! Brødguttææn, vel, er man vant til å spise slik så er det jo vanskelig å holde seg unna gluten, egentlig utrolig h fort man venner seg til et kosthold. Njaa, nå drikker jeg maks 1 1/2 liter pepsi max i uka, som oftest ingenting, men det hender jo at den sniker seg hjem! Aspartam kan kysse meg der inngang er forbudt i mange land. Søvnparalyse er egentlig at man våkner, men kroppen våkner ikke så du sitter på en måte fast i kroppen din, du får ikke beveget deg, pratet eller i mange tilfeller åpnet øynene. Noen ganger hender det at jeg ser mennesker som ikke skal være i rommet eller kjenner at noen prøve å kvele meg/drepe meg. Tro meg når jeg sier at jeg er temmelig sikker på hvordan døden føles... hahaa, neida Man må jo være seriøs når det ikke passer seg å tulle, men latter og spøk kan skaffe deg mange venner! Man må jo være litt var på hvem personene er, jeg har venner som ikke forstår en spøk, men ler av seg selv når de skjønner hva jeg mener, mens andre mangler selvironi, og mangel på selvironi kan skape farlige situasjoner hvis du er uheldig med personen, faktisk, helt utrolig, men sant! Jeg er veldig glad i foreldrene mine, selvom de er litt dumme noen ganger, og selvom jeg har oppdaget sider ved dem etterhvert som jeg har vokst opp som jeg synes er litt skuffende, men de er mennesker de også. Det er veldig mange som har det som deg, jeg har sluttet å bli overrasket! Man kan ikke velge familie og kollegaer, men man kan velge venner! Da kan du få bli med meg hjem, så lager vi trolldeig og spiller kort. Like barn leker best. Gud som jeg savner den gleden jeg hadde av å leke, elsket å leke med smådyr! Var dessverre bare en venninne som klarte å leke "riktig" med smådyr, og hun hadde aldri tid. GOOD TIMES Speltlomper er da bare et sykt deilig ord! SCHPELTHHHHLOMPHER. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 9. september 2011 #64 Del Skrevet 9. september 2011 Hehe. Ja, det er ikke verst det! Må innrømme at det er finere med jenter med litt kjøtt på kroppen enn de som er SYKELIG opptatte av å være supertynne! Bra du la om da, ellers kunne du blitt svær, med tiden Aha! Det har ikke jeg hatt, men det er i programmet jeg starter på nå Ja det er vanskelig å være jente, haha. Neida, men lett å legge på litt ekstra om man ikke er så veldig nøye. Samme med å gå ned.. trener man mye og ikke spiser nok så bare brenner man vekk det man har! Det var ikke ille, men da skal jeg skryte litt og si at jeg drikker mindre brus enn det Men er vel ikke akkurat noe bedre å drikke lion power (á la redbull) etter hver trening for å få litt carbs.. Men jeg vil jo ikke ned i vekt så det er ikke så farlig! Er bare 30 gram sukker i boksen, og det er jo ikke så ille! Ja det kan aspartam gjøre synes jeg! Er aspartam i proteinpulveret jeg akk har fått, men man lever bare en gang! Ikke at det hadde hatt noe å si uansett men! Åja sånn ja! Uff uheldig der... TROR det har skjedd med meg noen få ganger før, hvis jeg husker riktig.. Det er skikkelig ekkelt Tviler ikke Jeg derimot.. Jeg drømmer ikke mye om død, men har nesten opplevd det 4 ganger! (Helt sykt nærme døden liksom) Det er sant! Ingen liker kjetasser! Da er du litt heldig, for jeg har enkelte "kamerater" som bare.. Hva skal jeg si, TENKER på å forandre seg og prøver å leke fettern sin osv og liksom skal være hardinger, så de får liksom ikke lov av seg selv til å tulle og le ofte, for de skal jo være iskalde... Helt på trynet spør du meg Kan være hard og iskald selv om man er barnslig. Og ja, det er sant! Mye utrygge folk... Alle synes foreldre er dumme iblant, og de er mennesker ja, men det finnes dessverre folk som ikke skulle vært foreldre, for å være ærlig... Og jeg er ikke alene nei! Men det synes jeg sier litt om foreldrene... Ikke sånne normale foreldre som kan være litt dumme, men foreldre som ikke tar hensyn til barna, og ikke engang er der for dem. HELDIGVIS kan man velge venner ja! Men man bør være litt heldig der også.. Jeg har funnet ut at jeg må bytte ut masse venner i det siste. sitter igjen med 50 % av de gamle vennene. Eller.. Færre tror jeg! Så utvider jeg heller utenfor kretsen. Herlig da sier vi det sånn! Ellers kunne vi bare satt på en film da..Dooh.. Er det ikke det alle gjør da? Film! Haha, leke med smådyr er en klassiker det Glad jeg ikke var opptatt av dukker for å være ærlig! Fantes ikke bedre enn å være ute i naturen. Eller.. naturen er litt overdrevet! UTE, mener jeg Ja du, vet du hva.. Nå ble jeg bare så tent! Speltlomper!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 12. september 2011 Forfatter #65 Del Skrevet 12. september 2011 Hehe. Ja, det er ikke verst det! Må innrømme at det er finere med jenter med litt kjøtt på kroppen enn de som er SYKELIG opptatte av å være supertynne! Det er jeg helt enig i, men det kan fort bli for mye av det gode den andre veien! haha Synes gutter også er finest dersom de ikke er supertynne, det er mange av de. Men stakkars, noen klarer ikke gjøre noe om det! Jeg hadde nok blitt temmelig stor da, det er ikke til å legge skjul på. Jeg ville ikke gå ut av videregående som tjukk. Deload er rett og slett genialt, men det blir vel en ukes aktiv hvile på slutten av programmet! Ja, spesielt når man har god appetitt. haha.... Akkurat nå kunne jeg tenkt meg et par redbull, men det smaker, helt ærlig, skikkelig dritt. Folk er ganske redde for aspartam, men jeg drikker heller aspartam enn cola som fader meg har over 100 kalorier i hvert glass med drikke. Det blir endel!! Søvnparalyse er skikkelig ekkelt, men da går jeg bare å legger meg hos en av roomiesene mine, hihi! Hvordan døde du nesten? Jeg var millimeter fra å bli meid ned av en bil i Spania. Takket være reaksjonsevnen min så hoppet jeg bakover i det jeg skulle gå neste skritt. Ja, har ÉN sånn kompis, han er skikkelig opptatt av status og stakkaren kan ikke ha det veldig bra med seg selv, han er hard og iskal og har tidenes styggeste humor, han er direkte slem. Opprettholde imaget sitt. Og han får seg mange damer, han driver dessuten med PUA, Pick-up-artist eller no sånn. Det er mange som ikke skulle vært foreldre. Det er nok en ganske tøff oppgave!. SJÆL! Men jeg har fått endel nye venner som jeg har vært halvveis venn med tidligere og de er så mye bedre å være med en de "dåsene" som krangler og fjaser hele tiden Jeg har heldigvis verdens beste venninner i roomiene mine. ÅHHHH Filmhhh, jeg elsker å se film! Det var skikkelig gøy å leke ute, men ingenting slår å leke med dyr, hadde kjempemange fine dyr, eller jeg har de fremdeles, men de ligger på loftet til neste generasjon Lekte endel ute, spesielt når det var heksetime. Hva synes du om ordet saft? Det er hvertfall et småekkelt ord... jeg skal drikke saft(er) Fy faen, nå er jeg kake! Var ute på fredag og lørdag, og i går våknet jeg klokken 1200, fremdeles full, og full av blåmerker. Det ser ut som om noen har mishandlet meg skikkelig. I natt sov jeg i 4 timer, så nå har jeg planer om å finne det som kan oppdrives av koffein i huset, men det kan bli litt vanskelig tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 12. september 2011 #66 Del Skrevet 12. september 2011 Jaja er ikke pent å være "stor" som jente heller da! Ja, synes ikke det er noe pent med sånne punkere f.eks. som ikke har muskler på kroppen i det HELE tatt! Ser den! Selv har jeg satt meg som mål å gå ut av vgs "stor" Skal prøve å få tatt formbilder i dag btw! Mulig det blir ETTER militærpressøkta (4-splitt program, men med baseøvelser). Ja selv blir det min første gang med deload dette programmet! Får håpe det merkes da Redbull er jo så godt! Med sprit derimot, smaker det ikke like godt, haha. Fått litt avsmak også pga en... Ikke så komfortabel natt. Kalorier ja... Det har vi ikke hørt om Eller hva? Men det betyr jo bare en ting! Mer cola til meg Haha, litt søtt det da! Må innrømme jeg ville fnist litt om noen måtte sove med meg for noe sånt Husbrann når jeg var 3-4 (husker det), der fuglen vekte oss og reddet oss. Ble nesten knivstukket i barnehagen når jeg var liten når noen ungdommer tok seg inn mens jeg var alene ute (var sist til å bli hente og tantene ryddet inne), men jeg kom meg heldigvis unna! Så var jeg like ved en gang pga feber, og jeg nektet å ta medisinene, så om jeg ikke hadde ombestemt meg hadde jeg mest sannsynlig ikke skrevet her nå Så var det en gang jeg skulle ta snarveien til skateparken og NESTEN ble påkjørt av tog!! Tro det eller ei... Men det var rundt en sving, så vi så det ikke før det var der, og jeg fikk panikk og visste ikke om jeg skulle vente eller bare løpe over, så jeg bare løp haha. Måtte kaste meg over, så nærme var det. (Høres ut som løgn vil jeg tro, men har vitner ) Så var det nesten 1-2 ganger mens jeg bodde i usa, men nå har jeg skrevet nok Oi! Ja de er skikkelig aggressive i trafikken i syden!! Haha han driver med PUA ja... Hørt om det! Mange som gjør det. Men for meg virker det som sånne folk som egentlig ikke ville fått noe særlig napp, og de spiller spill rett og slett bare for å få seg ligg. Personlig foretrekker jeg å være meg selv! Hehe bra de går an å bo med da Mange som ikke tåler hverandre etter å ha bodd sammen :o Ja film er herlig vet du! Hehe. Dyr som i bamser da eller siden de ligger på loftet? Jo, så var det jo alltid ut å lage snøhuler om vintern da! Saft... Mye man kan si om det ordet ja! Men saft er jo godt! haha. "frukt"saft i hvertfall!! Såpass ja! Skjønner ikke hvordan du orker fyll 2 dager på rad Men blåmerker er jo kult Du får lage deg en kopp grønn te! Mer koffein enn i kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 12. september 2011 Forfatter #67 Del Skrevet 12. september 2011 Er mye som er lite pent! haha, helt enig med de punkergutta. Men du vet, det er en unnskyldning til å beholde den kroppen! Spritspritsprit! Redbull og sprit er i hvertfall ikke godt Jeg tror roomiesene mine begynner å bli litt lei, så jeg prøver å finne noen som gidder å sove med meg når jeg vil det Vel, du har virkelig vært døden nær mange ganger må jeg si! Har vel vært uheldig et par ganger, men du har jo holdt på å dø, sånn faktisk! Det verste er at han er sånn, han er skikkelig usjarmerende av og til, men han drar fine damer som f. Ikke sant, men det er noe med å akseptere de andres rot og fjas, for man er ikke noe flinkere selv. Skrudde på en skrekkfilm, men etter noen minutter måtte jeg skru den av, det ble for skummelt å se alene Nei, dyr som i smådyr, lekedyr liksom. ELSKER DET!! Og det beste i verden er når snøhulene blir store og flotte. SAFTER SOM RENNER FRA ... sorry har nettopp begynt på Uten en tråd av Jens Bjørneboe, heheeh. Jeg er en hardhaus, men i dag har jeg virkelig gått rundt i halvsvime, nå er jeg kake og vil egentlig bare sove når jeg tenker over det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 12. september 2011 #68 Del Skrevet 12. september 2011 Ja haha. Ja noen som har grunner for å være feit også Nei huff! Har drukket alt for mye av det... Nå går det i white russian, captn' n' coke og sprit+russian schweppes (helt herlig). Haha ja! Er så mye og en del som er så lenge siden at jeg nesten begynner å lure på om jeg finner det opp noen ganger fordi det er så sykt, men så har jeg hatt vitner til det meste så jeg vet det er sant Men jeg sitter da her! Englevakt liker jeg å si Ja mange som drar en del med PUA... Er mye linjer og triks man leser der har jeg hørt. Man forandrer rett og slett personlighet!! Men det er jentenes tap å falle for "playere" og idioter sånn generelt, da... Og veldig typisk! Sjenerte karer for meg sliter heller litt til de blir kjent med dem! Ja det er sant! Alle har uvaner uten å faktisk tenke over det! Haha, er ikke så glad i skrekkfilmer selv, jeg! Men nå er skrekken litt borte må jeg si Men er jo ikke koselig å se skrekk uansett! haha Åjaaa Ja fy! Jeg har brukt mye tid i snøen på sånt skal jeg si deg! Men så elsker jeg snø da Haha, det høres ikke like delikat ut, men! Er vel best å drikke masse vann og legge seg når det er legge tid, da Fyllesyke kommer av dehydrering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 12. september 2011 Forfatter #69 Del Skrevet 12. september 2011 Sovna rett etter å ha skrevet den der! Men nååå er monsteret oppe igjen! Det er vel rett og slett meningen at du skal leve, men du er på feil sted til rett tid. ELSKER skrekkfilmer, men det er best å se skrekkfilmer med noen Jeg var veldig glad i snø før, men nå har jeg vel fått et hat-forhold til snø. Er jo nesten aldri ute for å kjenne på hvor glad jeg er i snøen lenger! haha Nei, PUA's har jeg ikke mye til overs for. Men heldigvis har jeg ikke truffet på noen enda.. tror jeg? Klar over det ass, men i helgen glemte jeg vel det med ganske mye annet Akkurat nå irriterer jeg meg skikkelig, jeg må faen meg få sett film med noen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 12. september 2011 #70 Del Skrevet 12. september 2011 Ja man kan jo si det sånn Joda sånn sett er skrekkfilmer kult, men må si jeg er mer fan av komedier og action Ååå? Jeg er så glad i snø og ski at jeg stikker ut i byen osv og finner handrails som jeg kan raile på, jeg!! Når vi ikke drar på fjellet liksom. Og bare det å gå ute i snøvær er helt herlig!!! Hehe du vet aldri Mange sånne skal jeg si deg. Ferske eller folk som har drevet på lenge. Hehe, lett å glemme seg bort litt ja Ja du får gjøre det! haha. Skulle gjerne sett film selv, jeg... Men har dessverre ikke plass til å ha noe folk her!! Må få flyttet ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 12. september 2011 Forfatter #71 Del Skrevet 12. september 2011 Å neiiii, vet du hva, den styggeste smilyen jeg vet om i hele verden er denne: . Og du brukte den fire jævla ganger i et innlegg Eller vent, jeg tror jeg har blitt Picked-up når jeg tenker litt etter! Har hytte på fjellet, og det er så herlig å være der i juletider, stjele bestefar sin snøscooter og kjøre rundt. Er dårlig med innlagt vann og diverse herligheter, men finnes ikke noe bedre sted i verden når man virkelig vil være i vinterland! Jeg har dritgod plass, men ingen som vil se film meg meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 12. september 2011 #72 Del Skrevet 12. september 2011 Haha, føler jeg må bruke smileys for å ikke virke sur Og er litt dårlig på å bruke forskjellige ( ) Jasså, haha. Godt jenter ikke driver sånn, men hadde vært bra om jenter tok litt mer initiativ, men! Istedet for å være hemmelig forelska i 2 år uten å snakke et ord! Oi heldig da! Snøscooter virker såååååå morsomt! Fikk ikke prøvd det i USA siden vi aldri dro på ferie på vintern (familien hadde masse snøscootere). Nei misunner deg nå MEN, vi har hytte PÅ sjøen på vestlandet Kan fiske fra terrassen :D Så har vi foss rett utenfor terrassen! Da er du heldig, da! Jo jeg har lyst til å se film! Men blir sikkert litt langt Lei av å se film med samme folk hele tiden! Får aldri velge heller... De skal alltid se noe jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 12. september 2011 Forfatter #73 Del Skrevet 12. september 2011 Det er viktigst, ikke virke sur! Faktisk, det har kjempemye å si. Hater voksne folk som skriver sånn som dette "er på jakt, har skutt gullfuglen......." eller lignende, det virker som om de er sure eller lei seg jo! Ja, det er litt kjipt, jenter som tar intiativ. HAHAAHAHAHAHA. Neida, det er flere av de jo eldre man blir tror jeg, tror ikke du? Snøscooter er rett og slett knallmorsomt, men det aller beste er å henge etter scooteren med ski, ikke veldig lovlig, men det skjer hver vinter! ÅH, så utrolig fett, fiske fra terassen!! Det vil jeg prøve en gang ass, bare stå opp, gå ut på terassen og hive ut snøret. Trenger liksom ikke anstrenge deg for å komme deg av gårde! Åhhhhhhhhh Haha, sånn er det med roomiene mine også, alltid mine filmer som settes på repeat! Ja, det er vel en temmelig lang tur vil jeg tro! Men sikkert fin, halve Norge sett på null komma niks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 12. september 2011 #74 Del Skrevet 12. september 2011 Jaa Jeg er ofte i tullehumør og i godhumør til tross for situasjonen, men da klarer jeg ikke å være dønn straight forward i meldinger!! Smileys er viktig, ellers blir jeg frustrert selv om folk ikke bruker smileys for å være ærlig Joda blir nok flere med alderen, men på vgs er det nok ikke så hyppig ikke at jeg får møtt så mange heller da, men.. Trener jo bare! Kan tro det er morsomt Alltid vært en liten drøm å kjøre snøscooter i dyp nysnø!! Og i et herlig landskap! Haha ja er ganske herlig Så har vi jo brygge og så går an å fiske fra båt! Så tar vi som regel båt til byen siden veien ned/opp til hytta er ganske lang om man kjører bil, for man må gå gjennom skau nedover/oppover! Plagsomt altså! Hva skal vi gjøre med dem mon tro??? Må sette dem litt på plass! Neida. Ja det kan jeg tro Må starte å reise litt mer, men da var det bare å spare da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 14. september 2011 Forfatter #75 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg bruker endel smileys, for da utrykker man det man ikke kan se når man skriver meldinger. Du vet, når man kommuniserer så bruker man jo ikke bare tale til å gjøre seg forstått. Egentlig litt rart å tenke over! JOOOOODA, videregående er jo det perfekte stedet å møte jenter! Jeg koser meg skikkelig på trening, alltid noen hunks å se på. Til slutt har det endt med at jeg nesten "vet" hvem det er, og kjenner de igjen. Men jeg tar ikke kontakt ass, det er liksom litt dårlig gjort når man er der for å trene. Du burde sjekke opp jenter på skolen, det tror jeg vil gå som smuuuurt! Er så utrolig koselig med fjellturer på scooteren, først og fremst fordi hele slekta er med på disse turene. Åh, nå gleder jeg meg faktisk litt til vinteren.. takk! Det hørtes skikkelig koselig ut, kjøre båt til hytta når man skal dit, da kommer man sikkert i hyttemodus Sette dem på plass ja, i går kom vi til enighet, men det endte opp med at vi så på turer til syden. Det er minst like koselig! Motivasjonen min til å trene er forresten på bånn...... Men jeg tror jeg har løsningen i boks for at vinterkroppen 2011 faktisk blir et faktum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 14. september 2011 #76 Del Skrevet 14. september 2011 Ja vet ;p er litt smiling og leing også! Vel.. Om man er utadvendt og kjenner folk på trinnet kanskje, men nå har jeg tatt omvalg og kjenner relativt FÅ 93-jenter, og er alltid helt ny i klassa sammen med alle andre, så ikke alle prater mye i starten. Og det er liten by så alle vet litt om alle liksom. Jeg er jo kjent for å være rolig... Ikke noe ondt å si om meg men ALLE beskriver meg som "rolig" til andre. Er liksom ikke tid til å "sjekke opp" heller Er alltid timer som må følges med i der vi får arbeid, så er litt stress, så er det aldri time med samme folk omtrent. Vet det er ei i hvertfall i klassa mi som liker meg, hvis ikke flere, men jeg liker ikke hu i hvertfall, så sløser ikke tid der... Kan tro det er koselig! Og du er heldig som har slekt! Jeg har ETT søskenbarn... hu er 1.5 år elns, så har jeg et par onkler og ei dopertante, 2 bestemødre, 1 bestefar, mor, far og søsken, men INGEN av disse kunne funnet på å dra på fjellet sånn, såååå jeg misunner deg. FÅr vel kose meg med handrails og blåmerker, jeg!! ( jeg var veldig ny på handrails her ) Joda er koselig det I fint vær i hvertfall! Da er det helt magisk! Haha såpass ja. Syden hadde nok vært fett det Vurderer å bare bestille på restplass og stikke alene en gang i ei uke faktisk. I europa et sted. Hvorfor det? :o Er jo helt herlig å trene da! Du må variere mer og finne flere øvelser og metoder og trene på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 15. september 2011 Forfatter #77 Del Skrevet 15. september 2011 Vel du burde sjanse litt, 93-er beibsa er de fineste! Har egentlig ikke stort annet enn to kusiner, og et par fungerende besteforeldre, oldemor og oldefar, to tanter og en onkel. MEN mammas slekt har for vane å samles der oldemor og oldefar bor, bestemors søsken med barn og barnebarn, og de har vel blitt tanter og onkler, kusiner og fettere for meg. Så egentlig er det tremenningene mine, grandtanter og mammas fettere og kusiner som henger der. Fy søren, det så JÆVLIG vondt ut. Hadde ikke gjort det hvis det var fare for mitt eget liv, men du har jo hjelm på deg så du er unnskyldt. Egentlig er du ganske flink! Det hørtes faktisk ganske chill ut, jeg vil til syden for å varme meg litt. Sommeren gikk så fort forbi... Jeg trenger et mål som jeg kan arbeide mot og oppnå dersom jeg trener og spiser bra nok, men det er ikke lett når jeg drikker og fester samtidig. Men etter høstferien skal jeg la alkohol ligge og kjøre på med skikkelig trening, ordentlig diett og trene hardt mot et mål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 15. september 2011 #78 Del Skrevet 15. september 2011 Njaaa får nå se på det Det stemmer faktisk på skolen min! Synes det er flere fine på 93 og 94 kullet enn 92! Jammen da har du stor familie som dere har kontakt med da:p Heldig. Er nok liv og røre det, da! Høres herlig ut egentlig.. Hvis du tenker på da jeg datt på rekkverket er det barnemat! FØR vi begynte å filme datt jeg på andre siden av gjerdet, rett på hofta på en stubbe Litt vondere det altså Men om man skal unngå alt med risiko har man ikke mye å vinne heller da Går glipp av mye moro, da! Ser den! Vel.. Norge = 2 mnd ferie, men jeg hadde allerede hatt ferie i 1 mnd. før jeg kom hjem jeg ca. 3 mnd på meg, haha. Men enig.. Gikk fort! Ja er best å la alkoholen ligge, eller drikke, men bare en gang i blant! Skal faktisk ut i morgen, men skal ikke bli så veldig full at det gjør noe, så funker nok! Og alkohol TRENGER ikke å ødelegge helt heller da spørs hva man drikker og hvor mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 15. september 2011 Forfatter #79 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg personlig synes det var mye bra gutter 92 og 91-kullet, men 93-jentene er helt klart fineste årgangen som er å få tak i. Ja, det har blitt en gjeng. Ser fram til neste runde med bryllup og barn, men det er jo min generasjon og det er jo jeg som er eldst, så jeg tror vi venter litt med det. RISIKOSPORT. Jeg liker veldig godt å gå på ski, bortover og nedover, uten noe i veien. Du er tøff!! Hele livet mitt har gått fort, helt sykt at jeg snart er førti..... Alkoholen skal få være der, men jeg har fremdeles hodepine, så det spørs om ikke flasken med sprit blir stående denne helgen! I kveld bestemte jeg og jentene oss for at vi skal ha filmkveld. To ferske filmer er innleid og sofaen skal inntas om 1-2-3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 15. september 2011 #80 Del Skrevet 15. september 2011 Haha, litt annerledes tenker jeg ja Men 92 kullet her i byen er det mest invalide!! Alle er så... Vet ikke hvordan jeg skal beskrive de engang! Aah Tja du er i hvertfall lovlig! Kanskje lurest å vente et år, eller to eller tre eller flere! Kan jo være morsomt det også! Men om man er glad i spenning og progresjon... Da prøver du twintip Er så mye man kan gjøre og da! Hopp, rails, man kan stikke i byen, ut i gata og hvor som helst og bruke vegger, gjerder osv til å trikse på! :D Ja tiden har gått fort! Litt FOR fort! Er BARE 22 år igjen, vet du! Til 18-19 har jo gått superfort! Hehe, mer for meg da Apropos sprit, så har jeg en helt ny uåpnet flaske til i morgen Nta, koselig da! Hadde tenkt til å røyke vannpipe og se film med 2 kamerater, men det blåser ute, så blir ikke bra røyk så vi droppa det. Da blir det en kjedelig kveld hjemme i dag også! argh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå