Gå til innhold

Bad teacher

Gjest Carleigh-Ann

Anbefalte innlegg

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Noen andre som har sett filmen Bad teacher med Cameron Diaz/Justin Timerlake? Jeg lo så jeg grein :) Skikkelig bra komedie for de som trenger et filmtips..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett den jeg og...men jeg syntest ikke at den var såååååå morsomt. Har sett bedre :)

Skrevet

Enig med Maria M.. Muligens fordi jeg hadde så høye forventninger. Den var morsom altså, men ikke "le så jeg griner"-morsom..

• Liker 1
Skrevet

Noen andre som har sett filmen Bad teacher med Cameron Diaz/Justin Timerlake? Jeg lo så jeg grein :) Skikkelig bra komedie for de som trenger et filmtips..

Enig!! veldig morsom!!

Skrevet

Jeg lo høyt av den flere ganger! :) Den er god underholdning hvis man ikke er ute etter noe som krever tankekraft!

Skrevet

Jeg synes den var elendig... Blir så dumt at det ikke er morsomt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad i nye konsepter, men filmen i helhet synes jeg var midt på treet. Verdt å se uansett.

Gjest SelvesteTerese
Skrevet

Ble veldig skuffa egentlig, sikkert fordi jeg hadde så høye forventninger :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Har ikke sett filmen men gir den muligens en sjanse etterhvert. Nå er Cameron Diaz og Justin Timberlake ikke er akkurat skuespillere jeg har høye forventninger til, for å si det mildt, så jeg :vetikke: får se om jeg gidder.

Skrevet

Filmen var helt grei. Ikke akkurat fantastisk morsom hele veien gjennom, men den hadde sine øyeblikk. Verdt å se ja :)

Skrevet

Helt ok å se på en dryg søndag.. Kommer ikke til å anbefale den til noen..

Skrevet

Jeg synes filmen var morsom. Jeg lo mens jeg så på den, men den var ikke så morsom at jeg grein av latter.

Gjest Consensio
Skrevet

En helt okey "ligger på sofaen en søndag og sløver og vil gjerne ha litt hjernedød underholdning på TV`en" - film.

Ikke noe mer enn det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...