Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Jeg lurer på om noen har noen tips ang å bli gravid. Eller om noen vil dele sin historie om når dere prøvde å bli gravid? :) Hadde vært veldig koselig.

Jeg er egentlig ikke en prøver, men har sluttet med prevensjon for noen mnd siden(bare kondom som har blitt brukt). Jeg kunne ikke gå på p-piller for jeg hele tiden glemte de(sluttet for 3 år siden. Har regelmessig mens hele tiden).

Og jeg håper på om jeg har truffet riktig på EL denne mnd og at det klaffer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan fortelle deg om når jeg ble gravid første gang iallefall!

Jeg sluttet på pillen etter ca 5 års bruk og jeg og mannen regnet oss som prøvere fra da. Det tok oss et år før spiren satt. Prøvde å følge sånn noenlunde med på el, og hadde ganske stabile sykluser hele året.

Prøvde meg også på el. testing et par mnd, men det ble bare styr for min del. Fikk aldri noen positive og følte det bare ble et stressmoment.

Etter 11 pp så husker jeg at jeg tenkte med meg selv "nå har det gått så lang tid, at nå gir jeg vikelig opp!!"

Den 12 pp var vi ikke så ivrige, tror bare vi hoppet i høyet en gang rundt el..

Likevel våknet jeg denne gangen opp morgenen før ikm med en litt merkelig følelse. Kan ikke beskrive den i det hele, men dat var bare som om jeg viste at jeg måtte test meg denne morgenen. Og jammen kom det ikke opp en sterk og fin strek på testen!

Du kan si det slik at det ble en lang dag hjemme mens jeg ventet på at mannen skulle komme hjem fra jobb så jeg fikk fortalt ham det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...