AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Når jeg slår den på står det at den er låst og jeg må taste inn koden. Hvordan slår jeg av dette? Det er veldig irriterende særlig når barna skal se på TV.
Facepainter Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Menu - Preferences/Brukerinnstillinger - Foreldrekontroll - Mottakersperre - Nei
Sessipn Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 (endret) Foreldrekontrollen er slått på. Du kan endre dette ved å Trykk MENU. Velg Preferences/Brukerinnstillinger og trykk OK. Deretter velger du foreldrekontroll og slår den av. Da skal du slippe dette Edit: Var for treg gitt :gjeiper: Endret 5. august 2011 av Sessipn
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 Oket, takk for hjelpen. Jeg trodde dette var på de kanalene som er stengt for barn jeg?
Sessipn Skrevet 5. august 2011 #5 Skrevet 5. august 2011 Du kan velge og stenge enkeltkanaler eller hele dekoderen sånn jeg har forstått det. Du går inn på samme meny som i sta og velger lås enkeltkanaler, da må du bare taste inn kode på de kanalene du velger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå