Miapia Skrevet 23. november 2003 #1 Skrevet 23. november 2003 Noen som så God kveld, Norge i går? Om Max og kjæresten hans? Hun var jo helt nydelig - LITT mer naturlig enn Marie! De var så søte, sammen, atte!
Musemor Skrevet 23. november 2003 #2 Skrevet 23. november 2003 Jo hun var veldig pen, men han har jeg fått langt opp i halsen etter alt som har skjedd! Skjønner ikke hva hun ser i ham!!!
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #3 Skrevet 23. november 2003 Det beste er jo at vi alle slutter å bry oss om dette. Synes det er rett og slett latterlig at man blir kjendis ved å drite seg loddrett ut på TV ...
Miapia Skrevet 23. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2003 Syns egentlig litt mer synd på han, jeg... Håper i alle fall det ordner seg for han nå!
Midnattsol Skrevet 23. november 2003 #6 Skrevet 23. november 2003 Ja vi får håpe det. Og at det ikke blir så mye mediestyr rundt han.
Charmina Skrevet 24. november 2003 #7 Skrevet 24. november 2003 Nyyyyyydelig jente.......men han ville jeg ikke hatt om jeg hadde fått han slengt etter meg tjiihiii!!! Charmina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå