Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på om noen har noen ideer for aktive yrker, som f.eks personlig trener og forskjellige idrettsinstruktører osv, men helst noe litt utenom det vanlige?

Er ikke så altfor glad i skole, men er glad i å være ute og aktiv og sitter litt fast når det gjelder valg av utdannelse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lite minus så lenge du ikke liker skole er jo at dem yrkene du nevner her har jo masse teori i seg... Jeg liker heller ikke skole, ikke standar fagene ihvertfall, men studier innenfor felt jeg liker er bare gøy :) Hva med feks frilufts fag? Tror det finnes i Bø ihvertfall... Evt jobb innenfor Ung plan o.l, krevende og aktiv jobb! Lykke til :))

Skrevet

Forsvaret, Politi, håndverkere generelt.

Skrevet

Idrettspedagog, instruktør på leirskole (fordel at du enten har gått lærerutdanningen eller friluftsliv), gymlærer, fysioterapeut.

Skrevet

forsvaret, politi, fengselsbetjent

Skrevet

Hva med ergoterapeut?

Skrevet

Det jobber vel også folk i fulle stillinger innen de større idrettslagene (mulig disse stillingene ikke innebærer så mye aktivitet som du ønsker).

Politi og Forsvar har andre nevnt, men da må du også være villig til å sitte på skolebenken en del før du går ut i tjeneste, uansett består mye av undervisningen av fysisk trening.

Mange sykepleiere har en travel og veldig fysisk arbeidsdag, har også en venninne som er flyvertinne, hun må holde seg i god fysisk form for å fungere best mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...