AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Synes det blir ekkelt men jeg mottar ofte meldinger fra sønnen min sine kompiser på fb.. Om at jeg er M.I.L.F og at de er kåte osv!!! Ca en uke unngår de å komme innom stuen når de er på besøk hos sønnen min. Føler rett og slett det er ubehagelig når de slår seg ned i stuen for å snakke også, for øynene deres vandrer overalt :/ Har alltid vært utadvent og fått god kontakt med barn og ungdommer, men synes det blir ubehagelig når jeg vet de ser på meg på en uanstendig måte Jeg føler meg jo som en mor for dem ! Er dette virkelig normalt og er det flere som opplever dette, som har tenåringssønner? At kompisene begynner å komme med tilnærmelser.. De er foressten mellom 16-18 år!
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 Vil helst ha bare seriøse svar da dette er en reel situasjon og som jeg synes er ubehagelig. Har ikke tatt det opp med noen av dem . Jeg går i helt vanlige klær! 1
Rararara Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 Avvis dem høflig og bestemt? Du bør ikke late som ingenting iallefall.. 1
Chelmon Skrevet 5. august 2011 #5 Skrevet 5. august 2011 (endret) Høres ut som de mangler vanlig folkeskikk. Hadde nok kommentert om de niglaner ja. men jeg mottar ofte meldinger fra sønnen min sine kompiser på fb.. Om at jeg er M.I.L.F og at de er kåte osv!!! Har du fortalt dette til sønnen din? Jeg ville ha sagt i fra på samme måte som om en hvilken som helst annen mann hadde gjort dette, du hadde vel reagert da? Endret 5. august 2011 av Chelmon
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2011 #6 Skrevet 5. august 2011 I tidlig pubertet husker jeg at jeg kunne ha tilsvarende tanker om minst en av mødrene til mine kompiser . Jeg tror derfor ikke det er så unormalt. Men for meg gikk dette over når jeg ble 15-16 ? år. Da ble fokuset rettet mot jenter på omtrent min egen alder Mann
Myrthel Skrevet 5. august 2011 #7 Skrevet 5. august 2011 Tror dette er ganske så vanlig. Jeg har blitt addet av en haug med gutter fra ungdomsskolen til datteren min. Jeg spurte henne hvorfor de addet meg, for det er mange jeg ikke kjenner. (legger de ikke til da.....) Datteren min svarte at de pratet om meg på skolen og syntes jeg var dritpen... Ja, ja.... er vel bare en periode, og ikke noe jeg bryr meg om. Skjønner at det er litt værre når de blir så direkte på deg. Jeg ville vært helt som normalt, ikke tenk så mye på det. Gutter i den alderen er rimelig "hormon-høye", og dette går nok over etter en stund. Pass bare på å ikke gi de noe som de kan oppfatte som hint fra deg.....
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #8 Skrevet 5. august 2011 Tror dette er ganske så vanlig. Jeg har blitt addet av en haug med gutter fra ungdomsskolen til datteren min. Jeg spurte henne hvorfor de addet meg, for det er mange jeg ikke kjenner. (legger de ikke til da.....) Datteren min svarte at de pratet om meg på skolen og syntes jeg var dritpen... Ja, ja.... er vel bare en periode, og ikke noe jeg bryr meg om. Skjønner at det er litt værre når de blir så direkte på deg. Jeg ville vært helt som normalt, ikke tenk så mye på det. Gutter i den alderen er rimelig "hormon-høye", og dette går nok over etter en stund. Pass bare på å ikke gi de noe som de kan oppfatte som hint fra deg..... Nei jeg har ikke sagt noe til min sønn eller dem heller. Har bare latet som ingenting. Men synes det er hakket verre med det der de sender på fb til meg. Men kan jo være kompiser av dem igjen som kødder har jeg tenkt og bare ikke svart på noe. Ellers er jeg som vanlig mot dem, synes bare det er litt ekkelt at de skriver slikt når jeg har en sønn på samme alder som dem! Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #9 Skrevet 5. august 2011 I tidlig pubertet husker jeg at jeg kunne ha tilsvarende tanker om minst en av mødrene til mine kompiser . Jeg tror derfor ikke det er så unormalt. Men for meg gikk dette over når jeg ble 15-16 ? år. Da ble fokuset rettet mot jenter på omtrent min egen alder Mann Okey kanskje det er rimelig normalt da. Jeg har jo fått haug av brev fra unge gutter på fb men da er det jo ikke kompiser av sønnen min. Synes det er verre da jeg har kjent dem siden de var 7 liksom .Håper det er en fase som går over
Gjest hilde Skrevet 5. august 2011 #10 Skrevet 5. august 2011 Jeg hadde nok slettet dem fra facebooken min. Syns det virker som de har utrolig lite respekt for deg når de sier sånt til deg, og ja, jeg hadde tatt det opp med dem. Sønnen min er 16, vennene hans er alltid velkomne, men aldri om de kunne funnet på å sagt eller sent noe slikt til meg. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #11 Skrevet 5. august 2011 Jeg får også slike kommentarer av kompisene til sønnen min- han er nå 18 år, og de har begynt å roe det litt ned. Så bare slett meldingene og lat som ingenting. De sitter gjerne en gjeng og "manner" hverandre opp og tror de er tøffe *ler* Tok det opp med sønnen min engang - han ble litt stolt på en måte, men samtidig litt brydd. 1
Gjest Jytte Skrevet 5. august 2011 #12 Skrevet 5. august 2011 Jeg er mor til to voksne gutter. Ble mor i forholdsvis ung alder, men jeg har imidlertid aldri opplevd annet enn respekt og vennskap fra kompisene deres.
altflyter Skrevet 5. august 2011 #14 Skrevet 5. august 2011 Jeg ville svart dem på facebook med "vet mammaen din at du sitter oppe så sent?" eller noe i den duren...
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2011 #15 Skrevet 5. august 2011 To tenåringssønner, og mange kompiser innom de siste årene. ALDRI opplevd frekk oppførsel fra noen. Ei heller banning eller andre ting. Så nei, det der er ikke normalt. Du bør sjekke omgangskretsen hans bedre..
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #16 Skrevet 5. august 2011 Jeg får også slike kommentarer av kompisene til sønnen min- han er nå 18 år, og de har begynt å roe det litt ned. Så bare slett meldingene og lat som ingenting. De sitter gjerne en gjeng og "manner" hverandre opp og tror de er tøffe *ler* Tok det opp med sønnen min engang - han ble litt stolt på en måte, men samtidig litt brydd. Godt å høre at jeg ikke er alene
Gjest Klaveret Skrevet 5. august 2011 #17 Skrevet 5. august 2011 To tenåringssønner, og mange kompiser innom de siste årene. ALDRI opplevd frekk oppførsel fra noen. Ei heller banning eller andre ting. Så nei, det der er ikke normalt. Du bør sjekke omgangskretsen hans bedre..
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #18 Skrevet 5. august 2011 To tenåringssønner, og mange kompiser innom de siste årene. ALDRI opplevd frekk oppførsel fra noen. Ei heller banning eller andre ting. Så nei, det der er ikke normalt. Du bør sjekke omgangskretsen hans bedre.. Alle er egentlige kjekke ungdommer, så skjønner ikke de der mld på facen De er veldig hyggelige når de er her, men jeg har aldri turt å ta opp det her med dem :/ Har bare slettet meldingene og latet som ingenting.. Kanskje dumt av meg men..
Gjest Lena Skrevet 5. august 2011 #19 Skrevet 5. august 2011 Har du tenkt på at de kanskje kan ha blitt facerapet av noen kompiser da? Bare en tanke som falt meg inn..
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #20 Skrevet 5. august 2011 Har du tenkt på at de kanskje kan ha blitt facerapet av noen kompiser da? Bare en tanke som falt meg inn.. Jo det er jo det jeg sa lengre opp... At jeg også sterkt mistenker kan være noe slikt ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå