AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Ønsker å få litt mer glansfullt og kanskje 1-2 nyanser lysere hår. Jeg har ventet lenge på at håret skal komme i sin orginale form, så ingen permanente farger! Tenker litt på toning eller glansvask? Noe jeg kan gjøre hjemme helst.
Antlers Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Om du skal lysne håret så er det uansett permanent. Selve fargen (f.eks lys rødblond) kan falme etter en stund, men du får uansett ikke tilbake den naturlige fargen din før den vokser ut igjen. Nå vet jeg ikke hvilken farge du har og hvilken farge du ønsker, men de aller fleste farger du kjøper i dagligvaren lysner samtidig som de farger - spesielt de blonde nyansene. Har selv god erfaring med Garnier Nutrisse (den med Vendela på) og de blonde variantene fra Loreal Creme Gloss.
altflyter Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 Jeg sverger til garnier nutrisse:) Ta det litt gradvis. Det blir alltid bedre enn å kaste seg over platinablond og stå der med gult hår.. Glansvask fungerer ok, men det tar veldig mye tid, og jeg tror egentlig det blir mer slitasje på håret av å bruke det, da det krever flere behandlinger og ikke minst penger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå