Miki Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 - Er det noen her som har litt info om permanent? Jeg vil ha bort mine naturlige krøller. Har hørt at krøllene kan bli krusete etterpå. Stemmer dette? Jeg kan få "bruk" for krøllene mine når jeg blir eldre og vil ikke ødelegge de. - Jeg har "lyse" øyevipper og øyenbryn. Er det noen her som vet om det er verdt å farge de? Tenker å farge vippene en tanke mørkere så de ikke ser for unaturlige ut, men bruke vanlig sminke på brynene. Eller burde jeg farge begge deler? Har lysebrunt hår. Jeg vil se mest mulig naturlig ut, og slippe å bruke så mye tid foran speilet.
Regineh Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Eg er hudpleier, vi farger bryn&vipper på kunder.. det er jo ikkje permanent for alltid, du må gjenta det om eit par måneder, så det er ikkje krise om det blir for mørkt, ihvertfall ikkje på vippene.. du kan farge dei i brun, det er fint og naturlig - men den fineste fargen er blå-svart syns eg, vippene blir mørke og blanke, ein ser ikkje det blå, men dei blir meir blanke med blå-svart enn når ein kun tar svart. Sjølv om ein har lyst hår er det jo alltid fint med mørke lange vipper! Bryna kan ein farge i brun og ta av fargen raskt så det ikkje blir for mørkt, om det er for lyst kan ein bare gjøre det ein gang til så ein er sikker på at fargen ikkje sitter i for lenge.. Lykke til!
Miki Skrevet 7. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2011 Eg er hudpleier, vi farger bryn&vipper på kunder.. det er jo ikkje permanent for alltid, du må gjenta det om eit par måneder, så det er ikkje krise om det blir for mørkt, ihvertfall ikkje på vippene.. du kan farge dei i brun, det er fint og naturlig - men den fineste fargen er blå-svart syns eg, vippene blir mørke og blanke, ein ser ikkje det blå, men dei blir meir blanke med blå-svart enn når ein kun tar svart. Sjølv om ein har lyst hår er det jo alltid fint med mørke lange vipper! Bryna kan ein farge i brun og ta av fargen raskt så det ikkje blir for mørkt, om det er for lyst kan ein bare gjøre det ein gang til så ein er sikker på at fargen ikkje sitter i for lenge.. Lykke til! Selv svart mascara ser unaturlig ut, så jeg tror ikke jeg hadde blitt fin med blå-svart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå