SubHuman Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 (endret) Vet ikke om dette er riktig sted å legge det ut. Men jeg så gjennom forum wars bildetråd 2011 eller noe sånt (på diskusjon.no), og skulle se på siden før siste side og fikk denne meldingen: Advarsel: Det er noe som ikke stemmer! www.diskusjon.no innholder innhold fra iron-maiden-pictures.co.tv, som er et nettsted som er kjent for å distribuere skadelig programvare. Datamaskinen din kan få virus hvis du besøker dette nettstedet. Google har oppdaget at skadelig programvare kan bli installert på datamaskinen din hvis du går videre. Hvis du har besøkt dette nettstedet tidligere eller stoler på nettstedet, er det mulig at det nylig har blitt kompromittert av en hacker. Du bør ikke fortsette, og kanskje heller prøve igjen i morgen eller navigere et annet sted. Vi har allerede varslet iron-maiden-pictures.co.tv om at vi fant skadelig programvare på nettstedet. Hvis du vil lese mer om problemene vi oppdaget på iron-maiden-pictures.co.tv, kan du gå til Googles Diagnoseside for nettsikkerhet. Hva betyr dette? Er pc'en min infisert eller noe? Eller er det diskusjon.no som er det? Har heller nå ikke noen særlig lyst til å være på diskusjon.no siden det tydligvis er virus der, vet det ikke er mange data folk her, men hvis det er det, ville alle svar vært tatt godt imot. Endret 5. august 2011 av SubHuman
spinnwild Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 For meg høres det ut som det er noen av brukerne på forumet som har lagt ut linker til mindre trygge sider på internettet, ikke at det er verken din pc eller diskusjon.no som er problemet...
SubHuman Skrevet 5. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2011 Jo takk, fikk det samme svaret, da jeg våget meg å bevege meg inn på diskusjon.no igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå