AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Søsteren min skal endelig kjøpe sin første pc. Hun skal bruke den til vanlig bruk og kanskje laste ned litt musikk. En jeg kjenner sa at hun bør gå litt opp i pris og pcen bør ha to prosessorkjerner. Hvorfor må den det? Er det andre ting man bør ta hensyn til? Hun spiller ikke. Prisklasse fra 2-4000 kroner.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Ts igjen. Jeg kjøpte en Acer til meg selv for 2,5 år siden og betalte 6500 for den. Husker ikke om den har to prosessorkjerner, men den er stor nok til mitt bruk. Hvis hun kjøper en pc i dag til rundt 3000 kroner, er den cirka like "stor og kraftig" som min eller har utviklingen gått raskere?
afeio Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 Kjøp noe av det billigste som finnes, det vil takle hennes bruk. Vurder ev litt dyrere dersom batterilevetid er viktig.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 Batterilevetid er ikke viktig. Hun skal bruke den hjemme. Men nå er hun forvirret og lurer på om hun bør gå opp i pris og ha 4 GB minne og 2 prosseorkjerner. Og jeg må innrømme at jeg ikke har såå peiling på pc og helst ikke vil ha ansvaret for å gi henne råd. Han som mente at hun bør ha to prosessorkjerner driver med musikk, profesjonelt og det speiler kanskje rådene..?
Jade Skrevet 5. august 2011 #5 Skrevet 5. august 2011 Jeg kan vanskelig forestille meg at det selges PCer i dag som ikke kan spille av musikk (jeg går utifra at hun skal spille musikk også, og ikke bare laste ned?). Jeg ville kjøpt en billig en. Greit nok at han som holder på med musikk profesjonelt trenger litt mer krefter, men det gjør jo ikke venninnen din. 1
Alvina Skrevet 6. august 2011 #6 Skrevet 6. august 2011 Jeg kan vanskelig forestille meg at det selges PCer i dag som ikke kan spille av musikk (jeg går utifra at hun skal spille musikk også, og ikke bare laste ned?). Jeg ville kjøpt en billig en. Greit nok at han som holder på med musikk profesjonelt trenger litt mer krefter, men det gjør jo ikke venninnen din. Fær vi dømmer, må jeg få si at han er sønnen hennes og en voksen mann med langt hår... Jeg har også vankeligheter med å godta alt, men hun liker å spørre og gi oppdrag. Jeg har sagt nei og what the fuck.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå