Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å bleke håret mitt og har i tillegg i det siste brukt dårlig butikksjampoo ettersom jeg ikke har hatt råd til det dyre. Men nå innser jeg at jeg må få tak i noen skikkelige produkter, men jeg har ikke lyst til å kjøpe noe dårlig. Har prøvd mange produkter (shampoo, balsam, hårkur, glatteprodukter etc.) fra hårfrisører før, men jeg har ikke blitt helt tilfreds med resultatet. Håret har kanskje blitt mykt, og knekker ikke, men det er fremdeles veldig tynt, lett og brusete (spesielt når det er så mange hårstrå som har knukket).

Dere andre som har tynt, bleket hår... har dere noen tips til moi? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke få en tykk manke av en sjampo, da må du kutte ut hårfargingen/bleking. Brusing kan fjernes med et hårserum forsåvidt eller moroccanoil.

• Liker 1
Skrevet

Håret mitt var skikkelig flisete og frizzy nå. Jeg har ikke bleket det, men reist utrolig mye, så det er utrolig solbleket (naturlig blond). Eneste som hjalp her var en god klipp...jeg bruker alltid frisørprodukter. Nå for tiden bruker jeg redken sin blondglam. Den er veldig god. Likedan har jeg alltid oppi den morroccan-oljen (tror den heter det), som jeg kjøper til frisør. En dært i handa som jeg fordeler i håret når det er nyvasket. Den kan og brukes hvis håret bruser seg når det er tørt. Pleier, og lukter godt.

Også bør du prøve å la håret hvile og ikke bruke så ofte hårføner og rettetang.... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...