AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Jeg tenkte vi kunne ha en tråd der vi kan komme med forslag til enkle og utradisjonelle bryllup for dem som ikke drømmer om stort bryllup med prinsessekjole og matchende servietter. Ikke et vondt ord om store bryllup med stil, men det passer ikke for alle. Jeg ser for meg et bryllup der vi har en humanetisk seremoni utendørs (med reserveplan i tilfelle pøsregn såklart), helst nær havet som vi begge elsker. Bryllupsfesten skulle vært i en stor privat hage, med uformelt antrekk (komfort teller mer enn stil), grilling og bålgroper. Noen partytelt uten vegger (kjekt med tak i tilfelle regn) og campingstoler og bord. Papptallerkener, plastkrus og plastbestikk duger fint. Lite oppvask blir det også. De som vil ha alkohol får bringe dette med selv. Vi serverer grillmat med tilbehør, kaffe, brus og kaker. Med et såpass beskjedent bryllup ville vi hatt råd til å invitere hele slekta og alle vennene til å dele dagen med oss. Så det hadde blitt et stort bryllup målt i antall gjester, men et beskjedent bryllup målt i mat/drikke/dekor/antrekk osv. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå