AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Jeg skal i selskap, og trenger ny kjole. Den eneste jeg har funnet som jeg har likt er en som er ganske lik denne: http://risoe.no/?attachment_id=924 Den er uten knappene, kanskje bittelitt lenger og litt blankere stoff tror jeg, og litt mer sånn ballongformet nederst. Men problemet er at den er noen cm over knærne mine, og jeg går helst ikke med såpass korte kjoler siden jeg ikke har fine knær. Det er vel helt klart finest med en lys, tynn strømpebukse under, men da syns knærne så godt. Jeg lurer på om det blir helt grusomt med en litt tykkere svart strømpebukse eller svart leggings under?
Gjest Ruccola Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Tja, til bryllup tenker jeg at leggings ikke hører hjemme da. Da er det vel mer et hverdagsantrekk med en gang i mitt hode ihvertfall. Men ingen kommer nok til å tenke noe over knærne dine heller tenker jeg, så kanskje du kan ta på deg en vanlig brun strømpebukse og noen smekre pumps? Og gjerne en liten veske i samme fargen som pumpsene og noen flotte øredobber så er du godt pyntet med en gang
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 Det er ikke til et bryllup, men et jubileum.Tror ikke de andre kommer til å være stivpyntet. Vet hvertfall to stykker som skal ha tights og tunika. Jeg tenkte kanskje det var litt finere med kjole og tykkere strømpebukse enn en tunika, men får se hva det blir til da. Det er nok ingen andre som registrerer det, men jeg kommer til å føle på det selv. Har nok litt komplekser der Takk for svar!
Gjest Ruccola Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 Hehe, nei der ser du hvor godt jeg leser tråden :gjeiper: Ammetåken Da er sikkert den kjolen sikkert helt grei med tights til
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #5 Skrevet 5. august 2011 Men hva er forskjellen på tights og leggings? Ingenting? Jeg trodde leggings var tynnere enn tights jeg, men kanskje litt tykkere enn de tynneste strømpebuksene.
Lykkelitenen Skrevet 5. august 2011 #6 Skrevet 5. august 2011 Jeg ville ikke brukt tights, men en tykkere sort strømpebukse, f.eks en 50den. De er så tykke at de skjuler skavankene, men blir ikke like tunge som tights Eventuelt veldig tynne tights, noen har tights i strømpebuksestoff. 1
otilie Skrevet 5. august 2011 #7 Skrevet 5. august 2011 tights som går nedenfor knærne? gjerne med blonder på. Hvis de er svarte kan du jo matche med et svart belte eller smykke
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #8 Skrevet 5. august 2011 Jeg kjøpte en svart strømpebukse i 40 den, og en i 30 denier med mønster på. Så håper jeg en av de dekker godt nok. Hehe. Tusen takk for svar
Hottrio Skrevet 6. august 2011 #9 Skrevet 6. august 2011 Strømpebukse går nok helt fint her, og enda bedre om den er med mønster/blonder på. Lykke til!
Surriball Skrevet 6. august 2011 #10 Skrevet 6. august 2011 Eller en sånn fin ullstrømpebukse fra Pierre Robert, med litt fint mønster i. Tror ikke du kommer til å smelte fullstendig i den med mindre det er over 20 grader inne og stekende sol. Veldig søt kjole, liker fargen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå