cuppyheart Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 jeg prøver å være flink å trene, men det går ofte opp og ned. Noen uker er jeg kjempe flink og andre uker trener jeg ikke i det hele tatt. Jeg har hunder som jeg går tur med hver dag så det stopper aldri helt opp. Lurer på om noen her inne har tips om hvordan man klarer å ha dette som en fast rutine i uka :D
Spøkelse Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Sett deg et konkret mål du vil jobbe mot, og sett deg en dato for det. Skriv ned målene dine, og ta "formsjekk" med jevne mellomrom. Om det eneste målet du har er "å komme i bedre form" så er det ganske ullent og ukonkret.
cuppyheart Skrevet 5. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2011 Det var lurt Skal prøve det og vær sterk nok til å holde motivasjonen oppe :D
Dancer Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 Jeg vet ikke hva du trener, men finnes det f.eks. noen lokale løp du kan melde deg på? F.eks. så er det flott motivasjon å melde seg på en 5 kilometer, og når man har noe konkret å jobbe mot så trener man enda mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå