AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Nå har lilleknøttet vårt blitt så stor at jeg har lyst på en annen vogn, og vurderer derfor selge vår pent brukte 2010 modell(vi begynte ikke bruke den før i februar 2011) Emmaljunga duo edge med sportsunderstell. Vi betale 8200,- for den da vi kjøpte den i fjor, og det jeg lurer på er hvor mye jeg kan ta igjen for den? Bare bagdelen som er brukt i 5 mnd. og sportvogndelen er ubrukt. Vognen er svart, så det er ikke i noen "fjorårs" farge. Den er som sagt pent brukt, noen bittesmå merker er det på innertrekket i bagen. Men det er såvidt man ser =) Noen som har noen tips til pris?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Sjekk på Finn hva andre tar. Og legg deg rundt samme pris. Tipper 5-6 tusen er greit å annonsere for.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 Sjekk på Finn hva andre tar. Og legg deg rundt samme pris. Tipper 5-6 tusen er greit å annonsere for. Takk for svar! Har vært inne der og sjekket, men det er jo så forskjellige priser! Noen slå bare av en tusenlapp, og andre går ned til 4000,- Derfor jeg ble så usikker =)
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 Datteren min betalte 5000 for en slik vogn. Vogna hun kjøpte var lite brukt. Den så helt ny ut, og det var inkludert quadrolift og en del ekstrautstyr. Du kan jo sjekke på finn.no for å finne flere vogner å sammenligne med.
cogito Skrevet 5. august 2011 #5 Skrevet 5. august 2011 Eg synst ein grei regel når du selger brukte ting er ca. halv pris av det du sjølv betalte. Du kan kanskje be om litt meir sidan den brukt såpass lite. 5000 kr høyrast ut som ein ok pris. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #6 Skrevet 5. august 2011 Eg synst ein grei regel når du selger brukte ting er ca. halv pris av det du sjølv betalte. Du kan kanskje be om litt meir sidan den brukt såpass lite. 5000 kr høyrast ut som ein ok pris. Synes TS kan ta mer enn 5000,- !! Den er jo bare brukt i 5 måneder. Ville satset på litt over 6000,- jeg.
Gjest hilde Skrevet 5. august 2011 #7 Skrevet 5. august 2011 Ikke mer enn fem tusen. Om du har 6000 å bruke på vogn så kjøper du ofte nytt. Det er sjelden selgers marked når det gjelder barneutstyr, så jeg hadde nok gått for en pris på 5000 eller litt under.
kirstiJ Skrevet 5. august 2011 #8 Skrevet 5. august 2011 Jeg betaler ikke mer enn halv pris på det jeg kjøper brukt og vet at det er veldig mange som tenker likt som meg. Om sportsvogndelen fremdeles er innpakket hadde jeg nok gitt 5000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå