AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Vi har vært i Disney-parkene før, men aldri i downtown Disney. Denne gangen tenkte vi å stikke innom der, og kikke litt rundt. Lurer imidlertid på hvor lang tid man bør sette av? Hvor mye er det å se der? Det er jo bare butikker og spisesteder, men vil gjerne ha god tid til å rusle rundt og kikke i butikkene. Vi tar det i kombinasjon med andre besøk i området, så greit å vite litt om tidsbruk for å kunne planlegge. Noen som kan hjelpe?
Aftenstjerne Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Det er utrolig fint der på kvelden, så jeg ville kanskje satt av en kveld der. Det er utrolig mye å se på i butikkene der, og god stemning i gaten.. Ellers så ville jeg spist på Earl of Sandwich om jeg var dere. Verdens beste Sandwicher der.
student21 Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 Som Aftenstjerne sier ville jeg også ha tatt turen til Downtown Disney en kveld. Er utrolig koselig der med alt fra butikker og resturanter til kino og diverse. Pluss at det er mye god stemning i gatene og levende musikk. Vær obs på at parkering kan være et mareritt på kvelden, så om dere har mulighet til å bruke andre fremkomstmidler ville dere vunnet en del på det. Ville tatt turen innom Planet Hollywood for å spise, utrolig god mat, dog det kan være litt ventetid fordi det er veldig populært.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 TS her - takk for svar - tar gjerne i mot tips fra flere! Vi tenkte å dra dit på kvelden, men lurer altså på om vi må sette av 5 timer eller 2 timer liksom... Vil ha god tid til å kikke og kose oss!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Vi dro dit på kvelden etter at vi hadde vært i en park. Det er mye å se på, men det er jo på en måte bare en gate med butikker og litt show og sånn. Vi ruslet rundt, spiste på Planet Hollywood - og ruslet litt til. Så var vi ferdig der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå