Charmina Skrevet 23. november 2003 #1 Skrevet 23. november 2003 Hei Kan noen si meg hvem som synger tittelmelodien i denne stråååålende serien? er blitt helt hekta på den låten (og serien.......) Klems Charmina
Mrs. K Skrevet 23. november 2003 #2 Skrevet 23. november 2003 Her finder du alt om "Nikolaj og Julie" - også musikken. Hilsen Trille
Charmina Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2004 Hei! Nå kan vi jo kjøpe cdèn også.......men har hørt at de fleste andre sangene på den er dårlige.....noen som har hørt den? charmis
Piñacolada Skrevet 7. januar 2004 #5 Skrevet 7. januar 2004 Hei! Nå kan vi jo kjøpe cdèn også.......men har hørt at de fleste andre sangene på den er dårlige.....noen som har hørt den? charmis JAAA!!! Jeg har hørt den på repeat fire ganger idag... Den er kjempebra, hele CD'en. Tim Christensen er bare genial. Løp og kjøp!
Charmina Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2004 Tror jammen jeg må løpe og gjøre det......tjiihiiiii Elsker den sangen.....får den liksom ikke ut av hodet :oops: Charmis
Piñacolada Skrevet 8. januar 2004 #7 Skrevet 8. januar 2004 Gi meg tilbakemelding på hva du syns, da! :D
Ronja Skrevet 8. januar 2004 #8 Skrevet 8. januar 2004 Jaaa, cd'en er veldig bra! Men du må ikke forvente at alle sangene er rolige, slik jeg fikk inntrykk av før jeg kjøpte den. Det er flere rocka sanger, men de er bra så da er det greit! Nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå