AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Min Xperia mini pro mister hele tiden dekningen.. Er det pga telenor eller er det noe galt med tlf?
Gjest Heloise Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Er det over alt eller kun enkelte steder? Hvis det er over alt uansett hvor du er, er det mest sannsynlig telefonen, eller muligens leverandør. Hvis det kun er f.eks. hjemme så kan det være at du har dårlig dekning der du er. Jeg har ikke dekning hjemme i det hele tatt, aldri! I en krok i sofaen er det en liten sjanse for at jeg har èn strek i signalstyrke. Det er uansett telefon. Kun fordi det er en kjeller
Moscato Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 Min xperia x10i gjorde det hele tiden med det samme jeg hadde kjøpt den. Det merkelige var at det ikke skjedde da en kompis av meg fikk låne tlf med sitt sim-kort. Jeg bytta sim-kort, men problemet fortsatte fram til jeg oppdaterte softwaren for tredje gang eller noe sånt. Hadde kontakt med telenor hele tiden, og de hadde aldri hørt om lignende problem før. Var utrolig irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå