Gå til innhold

Profil på nettet

Hapa

Anbefalte innlegg

Hei, håper du vil hjelpe meg litt.

Kom ut av et forhold for noen måneder siden og er nå klar for noe nytt. enkte jeg skulle prøve med en profil på nettet, på en eller annen datingtjeneste. Aner ikke om det fungerer, men det er jo verdt et forsøk.

Hva bør stå i en slik profil? Hvordan gjør man dette for å tiltrekke seg litt interesse? Er ute etter et seriøst forhold så ønsker en profil som fremstår som seriøs.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei, håper du vil hjelpe meg litt.

Kom ut av et forhold for noen måneder siden og er nå klar for noe nytt. enkte jeg skulle prøve med en profil på nettet, på en eller annen datingtjeneste. Aner ikke om det fungerer, men det er jo verdt et forsøk.

Hva bør stå i en slik profil? Hvordan gjør man dette for å tiltrekke seg litt interesse? Er ute etter et seriøst forhold så ønsker en profil som fremstår som seriøs.

Noen tips?

Det som får meg til å stoppe opp litt er de profilene som er litt humoristiske, eller som f.eks har med "fakta" om deg selv som ikke er så klisjeaktige da. Jeg gidder ikke lese hvis profilen er av typen "Jeg er en snill mann på 29, jeg har brunt hår og er ganske høy. Jeg liker å trene, gå ut med venner."

Jeg blir mer interessert hvis fyren skriver at han skriver små underfundige fakta som kanskje ikke er så avgjørende, men som sier mye om en person likevel :) Evt skriv om de "vanlige" tingene på en annerledes måte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...