Gjest fersk lærer Skrevet 5. august 2011 #1 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Slettet. Endret 30. august 2011 av fersk lærer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
outie Skrevet 5. august 2011 #2 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Vet dere hvor mye det koster å skifte motorolje og filter på en Chevrolet? Pleier dere å ringe rundt og spørre om hvilken plass er billigere? Hvilket verksted bruker dere? Endret 5. august 2011 av outie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
outie Skrevet 5. august 2011 #3 Del Skrevet 5. august 2011 Vet dere hvor mye det koster å skifte motorolje og filter på en Chevrolet? Pleier dere å ringe rundt og spørre om hvilken plass er billigere? Hvilket verksted bruker dere? Er det kun olje skift, skifter jeg selv. Men nå er jeg mann da :-) Ellers er det mange verksteder/bensinstasjoner som skifter oljen og tar kun betalt for selve oljen og ikke jobben. Det er vel ikke så mye å spare på ett oljeskift, jobben tar 10 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. august 2011 #4 Del Skrevet 5. august 2011 ViaNor skulle ha ca 700 ink alt på mondeoen i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fersk lærer Skrevet 6. august 2011 #5 Del Skrevet 6. august 2011 Hos Mekonomen sa de det kom til å koste meg litt over 1600 kr. Derfor lurer jeg på noen andre steder. Er det alle bensinstasjoner som er betjent jeg kan spøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #6 Del Skrevet 6. august 2011 Det rimeligste blir som regel de som skifter gratis, men tar betalt for olje. Jeg pleier å ringe rundt til minst tre ulike for å høre på pris, da får man et greit inntrykk. Bensinstasjoner har vanligvis ikke verksted lenger. Det beste alternativet i Oslo sist jeg sjekket var Oljeskiftexpressen, de har peiling og bruker god olje, og jeg betalte rett under 800 for alt sammen på min Merce. (halvsyntetisk olje) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fersk lærer Skrevet 24. august 2011 #7 Del Skrevet 24. august 2011 Og hvor ofte skifter dere motorolje? Hver 10 000 km eller venter dere til den regelmessige servicen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forbruker Skrevet 24. oktober 2011 #8 Del Skrevet 24. oktober 2011 ellers så vet jeg NAF har kampanjer hvor du får selve oljeskiftet gratis om du betaler for olja. Ikke en dum løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå