Gå til innhold

Noen som skal gifte seg på rådhuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært gift 1 gang tidligere, og hadde da kirkebryllup. Jeg skal gifte meg igjen til sommeren, og jeg og forloveden er enige om at vi vil gifte oss på rådhuset istedenfor i kirken.

Hvor mange er det lov å ha med inn under selve vielsen? Er det kun vitnene? Og er det 1 eller 2 vitner pr person?

Hva slags papirer må fylles ut og sendes inn? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Gjest WendyClear
Skrevet

Jeg har vært gift 1 gang tidligere, og hadde da kirkebryllup. Jeg skal gifte meg igjen til sommeren, og jeg og forloveden er enige om at vi vil gifte oss på rådhuset istedenfor i kirken.

Hvor mange er det lov å ha med inn under selve vielsen? Er det kun vitnene? Og er det 1 eller 2 vitner pr person?

Hva slags papirer må fylles ut og sendes inn? :popcorn:

Jeg har ikke giftet med på rådhus, men på den norske ambassaden i et annet land. Regner med at det er noenlunde likheter. Det er lov med en del gjester, men ikke så altfor mange. Selv hadde vi kun et vitne hver. En må nesten høre med de som jobber på rådhuset der dere skal gifte dere om hvor mange det er plass til, for det er lov med flere enn bare vitner.

Skjemaer som trengs finner du her :)

Skrevet

Jeg har ikke giftet med på rådhus, men på den norske ambassaden i et annet land. Regner med at det er noenlunde likheter. Det er lov med en del gjester, men ikke så altfor mange. Selv hadde vi kun et vitne hver. En må nesten høre med de som jobber på rådhuset der dere skal gifte dere om hvor mange det er plass til, for det er lov med flere enn bare vitner.

Skjemaer som trengs finner du her :)

Takk for svar! :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi giftet oss på tinghuset. Hvor mange gjester der tror jeg varierer veldig på størrelsen på lokalet. Hos oss var vi nok 10-12 stk inne på kontoret, men det var et ganske stort lokale da. Det var 2+2+4 stoler der, resten måtte stå.

Vi dro forresten på forhånd og så på lokalet slik at vi visste hvor mange vi kunne ta med inn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...