anonymious Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Har du et forslag til en typisk jentefilm? jeg skal ut å kjøre hele dagen imorgen, så kommer til å trenge noen filmer..
Gjest Pjuskelusk Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Her er noen av mine: - Pride and prejudice (stolthet og fordom) - A walk to remember - She's the man - Alt en jente kan ønske seg - Dagboken - Prinsesse på prøve - Sex and the city - Mean girls - The perfect man - Titanic - PS! I love you God jentefilmkveld
Tears.of.the.Sun Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 How to lose a guy in 10 days er min favoritt chickflick film
Gjest Pjuskelusk Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 How to lose a guy in 10 days er min favoritt chickflick film Den er genial! Og så glemte jeg "the proposal" - herlig film! Pizzagjengen-duden og Sandra Bullock. Got to love it
Daniel84 Skrevet 5. august 2011 #5 Skrevet 5. august 2011 The Notebook og seven pounds, er typiske jentefilmer som også funker for gutta
Tøydokke Anna Skrevet 5. august 2011 #6 Skrevet 5. august 2011 Dirty Dancing - enklassiker som aldri slår feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå