Gå til innhold

Erotikk chat?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann,

Jeg har surfet litt på en side som heter erotikk chat de siste dagene. Usikker på om det er lov å legge ut link?

Her er den ihvertfall:

http://www.no.erotikk-chat.net/

En kamerat av meg sier at det er stort sett kamuflerte prostituerte, men selv er jeg egentlig av en annen oppfatning og tror at det er en del bra jenter der selv om de kanskje er litt villere enn gjennomsnittet :)

Hva tror dere? Er jeg naiv? :(

Noen som har brukt den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

koster 20 kr hver gang du skal svare dama da :skratte: og hva er sansynligheten for at ei jente som ikke blir betalt gidder det?

Endret av nupp
  • Liker 1
Gjest gutt92
Skrevet

Ville anbefalt deg å gå på polet, kjøpe ei spritflaske, gå på vors, stikk på byen, så stikker du på nach. Sikkert noe å finne der også!

Skrevet

Ikke bare naiv, men naiv OG seksuelt frustrert ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe.

Jeg er vel fortsatt av den oppfatning at en god del av jentene der inne har ærlige intensjoner.

20 kr ja, men man kan jo raskt utveksle telefonnummer.

For min del er det mest nysgjerrighet. Har aldri benyttet meg av online dating da jeg foretrekker å møte folk in real life :)

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg vet ikke med prosituert, men jeg har en god kompis som tjener gode penger på å sitte og chatte med kåte menn på diverse ertotiske chatter. :lur: Og ja, rollen hans er selvfølgelig en ung, kåt dame. Jeg skulle ha likt og sett ansiktet på kundene om de visste at den kåte dama de sitter og chatter gris med er en stor, hetrofil mann! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke med prosituert, men jeg har en god kompis som tjener gode penger på å sitte og chatte med kåte menn på diverse ertotiske chatter. :lur: Og ja, rollen hans er selvfølgelig en ung, kåt dame. Jeg skulle ha likt og sett ansiktet på kundene om de visste at den kåte dama de sitter og chatter gris med er en stor, hetrofil mann! :fnise:

:ler:

Hvordan får en slike jobber egentlig?

Gjest Vampen
Skrevet

:ler:

Hvordan får en slike jobber egentlig?

Hehe, nei gudene vet, jeg tror det var en venn av en venn som startet bedriften, også rekruterte vel de som jobbet der en del venner og bekjente. Jeg fikk faktisk tilbud om jobb, det var godt betalt også, for å være på "vakt" og chatte gris noen timer x antall dager i uka. Men tro det eller ei, til tross for pengene, klarte jeg faktisk å takke nei! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...