Gå til innhold

Hvordan skifter jeg...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..templates på blogspot når jeg har brukt template fra pyzam.com til nå? Og kan noen anbefale meg en bra template slik at bildene mine blir store? I tillegg lurer jeg på hva som skjer med mine tidligere blogginnlegg når jeg skifter template?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går jo ikke an å anbefale deg en template sånn "poof". Du må forklare mer hva du vil ha. Innleggene dine er der selv om du skifter template, med mindre du velger en som ikke viser innlegg(?)

AnonymBruker
Skrevet

Aha, takk Miki :) Jeg formulerte meg nok litt feil...:-/ Det jeg mener er at uansett hvilken template jeg valgte fra Pyzam.com, så ble innleggene og bildene sentrert på midten, slik at alle bildene ble små og smal.. Kanskje jeg heller bør spørre etter en side hvor de tilbyr templates som gir brede innlegg og bilder..?

Og jeg skjønner at de tidligere innleggene mine vil være der om jeg skifter template, men vil de også få ny template, slik at både bildene og innleggene blir bredere? Eller beholder de innleggene det gamle utseendet? (Er ingen erfaren blogger, skjønner du...)

Skrevet

Jeg var ingen erfaren blogger i starten, men jeg visste nøyaktig hvordan min layout skulle se ut, så jeg fant en enkel en og begynte å endre. HTML er ikke så vanskelig, du trenger bare å lese =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...